امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۵:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۳ شهید در کهگیلویه + تصویر

راه ملت، سید‌ابوذر دیماد معاون فرهنگی بنیاد شهید با بیان این خبر عنوان کردند، پیکر مطهر این شهدا تا چند روز آینده جهت خاکسپاری وارد شهرستان خواهند شد. معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه اظهار کرد یکی از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ میباشد که مدتی قبل بصورت دست بسته در یک گور […]

راه ملت، سید‌ابوذر دیماد معاون فرهنگی بنیاد شهید با بیان این خبر عنوان کردند، پیکر مطهر این شهدا تا چند روز آینده جهت خاکسپاری وارد شهرستان خواهند شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه اظهار کرد یکی از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ میباشد که مدتی قبل بصورت دست بسته در یک گور دسته جمعی کشف شده بودند.

وی تصریح کرد این شهید با نام احمد آذریان خط‌شکن ۱۵ ساله از غواصان عملیات کربلای چهار بود که پس از ۳۰ سال به وطن بازگشت.

دیماد هم‌چنین از تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهدا در چاروسا به خاک سپرده می‌شود.

وی با بیان این‌که مردم شهیدپرور کهگیلویه در استقبال از شهدا حضور چشمگیری دارند تصریح کرد: پیکر پاک غواص شهید و شهدای گمنام روز سه‌شنبه بر دوش مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

راه ملت، ضمن دعوت از تمامی مردم عزیز شهرستان، ورود این سربازان دلیر را پس از سالها به خاک وطن و به آغوش مردم خونگرم استان و شهرستان کهگیلویه تبریک و تسلیت عرض مینماید و همراه با مردم ولایت مدار شهرستان کهگیلویه در مراسم خاکسپاری و تشیعع این شهدا شرکت خواهد کرد.

تصویر شهید احمد آذریان

۱۴۳۸۸۵۱۲۴۸_img-20150806-wa01512

منتشر شده در :2015/08/06 - 07:08|شناسه خبر: 13269 650 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه