امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۳:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه چرام

استفاده شخصی از ماشین‌های دولتی در ساعات غیر اداری شرعاً حرام است

مصدق خیال کرد اگر بخواهد با انگلیس در بیفتد آمریکا هست، اوباش را اجیر کردند و ریختند در خیابان و کودتا کردند و صنعت ملی نفت را علناً برگرداندند و ۲۵ سال دوباره ظلم و ستم بر این ملت و مردم روا شد.

راه ملت: به نقل از فارس، حجت‌الاسلام جعفر طزری  در نشست شورای اداری با اشاره به بحران آب به بحث مصرف حامل‌های انرژی، اظهار کرد: مصرف حامل‌های انرژی در شهرستان ما بسیار بالاست که این هزینه‌های زیادی را هدر می‌دهد، وقتی به مردم هشدار می‌دهیم الگوی مصرف را رعایت کنند باید خودمان هم پایبند به این مسئله باشیم.

امام جمعه چرام با انتقاد از اینکه برخی کارها را در اداره‌ها انجام می‌دهیم که حاضر نیستیم ذره‌ای از آن در منزل صورت گیرد، خاطرنشان کرد: به عینه مشاهده شده که در برخی اداره‌ها کولر و چراغ‌ها به صورت شبانه‌روزی روشن است، این موضوع جز اینکه غیرمتعهد هستیم، چیز دیگری را ثابت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه استفاده بی‌جا از بیت‌المال فشار قبر را زیاد می‌کند، عنوان کرد: استفاده شخصی از ماشین‌های دولتی از دیگر موضوعاتی است که مشاهده می‌شود و از نکاتی است که خدمات دولت را زیر سئوال می‌برد، بدبینی می‌آورد و وقتی مردم بی‌اعتماد شوند خدمات را هم نمی‌بینند.

طزری اضافه کرد: استفاده شخصی از ماشین‌های دولتی در ساعات غیر اداری شرعاً حرام است و اگر اجازه داده‌اند برای کارهای اداری بوده، نه اینکه مدیر با خانواده سوار شده و به تفریح برود.

امام جمعه چرام در ادامه از ورود کاروان خورشید به شهرستان چرام خبر داد و خواستار برگزاری مراسم باشکوه استقبال از خادمین امام رضا (ع) در این شهرستان شد.

وی در بخش بعدی سخنان خود ضمن گرامیداشت و تبریک دهه کرامت، میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و تبریک ورود آزادگان به وطن، تبیین کرد: حادثه بسیار مهم که در تاریخ ما اتفاق افتاد و هیچ وقت فراموش نمی‌شود و قابل فراموش شدن نیست، کودتای ننگین ۲۸ مرداد است.

طزری بیان کرد: این کودتا با همکاری شیطان بزرگ یعنی آمریکا ۲۵ سال انقلاب را به تأخیر انداخت و روند انقلاب را کُند کرد و مردم مجبور شدند ۲۵ سال دیگر خاندان منحوس پهلوی را تحمل کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام یادآور شد: اگر آن روز یعنی ۲۷ مرداد که مرحوم آیت‌الله کاشانی به مصدق نامه نوشت که قرار است کودتا بکنند بیا با هم یکی شویم و جلوی کودتا را بگیریم، قبول می‌کرد، نتیجه کودتای ۲۸ مرداد نمی‌شد.

وی بیان کرد: اما مصدق نامه را گرفت خواند و یک گوشه انداخت و گفت من پشتیبان ملتم و تو باید ملت حمایتت کند.

طزری تصریح کرد: مصدق خیال کرد اگر بخواهد با انگلیس در بیفتد آمریکا هست، اوباش را اجیر کردند و ریختند در خیابان و کودتا کردند و صنعت ملی نفت را علناً برگرداندند و ۲۵ سال دوباره ظلم و ستم بر این ملت و مردم روا شد.

امام جمعه چرام افزود: اگر مصدق به حرف مرحوم کاشانی گوش می‌داد و اعتماد به مردم و ملت می‌کرد، امروز اوضاعش این چنین نمی‌شد و از مصدق اینچنین یاد نمی‌کردند.

طزری با بیان اینکه اینکه باید از این موضوعات درس بگیریم، خاطرنشان کرد: بهترین پشتیبان، ملت است، بهترین ارشاد‌کننده و هدایت ولایت است که اگر این‌ها را مدنظر قرار دهیم، هیچ وقت آسیب نمی‌بینیم.

وی متذکر شد: اما بترسیم از آن روزی که دودستگی بین مسئولان بیفتد، از آن روزی که به جای اعتماد به داخل، اعتماد به خارج بکنیم و از آن روزی که ولایت را کنار بگذاریم و خودمان بخواهیم تصمیم بگیریم که نتیجه‌اش همین بلایی است که بر سر مصدق آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام در پایان تأکید کرد: ما ناراحت نیستیم که مصدق کنار رفت، اما تبعاتش این بود که ما ۲۵ سال ظلم و ستم را تحمل کردیم و امروز اگر آن زمان اتفاق نمی‌افتاد، امروز ما وضعیتمان به مراتب بهتر بود.

 

منتشر شده در :2015/08/18 - 09:08|شناسه خبر: 13999 672 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه