امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۹:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زمان بندی ثبت نام دانشگاه آزاد اعلام شد

مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوشنبه، ۱۶ شهریورماه سال جاری نتایج دکتری تخصصی پژوهش محور، ۱۷ شهریور نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

راه ملت: مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دوشنبه، ۱۶ شهریورماه سال جاری نتایج دکتری تخصصی پژوهش محور، ۱۷ شهریور نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه ۱۹ شهریور نتایج دکتری تخصصی آموزشی پژوهشی اعلام خواهد شد، که بر روی سایت azmoon.com قرار می‌گیرد، و پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها برای ثبت‌نام می‌توانند از شنبه هفته آینده یعنی در روز ۲۱ شهریورماه با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: داوطلبان کافی است، جهت ثبت‌نام مدارک مورد نیاز که شامل کارت ملی،۶ قطع عکس، اصل شناسنامه و ریزنمرات مقاطع تحصیلی قبلی است، را به همراه داشته باشند، و داوطلبان مرد نیز باید مدرک پایان خدمت و یا معافیت از خدمت را ارائه دهند.

وی در پایان گفت: زمان‌بندی ثبت‌نام در دانشگاه نیز در مقطع دکتری تخصصی در روز شنبه و یکشنبه (۲۱و۲۲ شهریورماه) مقطع کارشناسی ارشد در روز دوشنبه و سه شنبه (۲۳و۲۴ شهریورماه) و مقطع کاردانی و کارشناسی و دکتری حرفه‌ای در روز چهارشنبه (۲۵ شهریورماه) به این صورت می‌باشد.

منتشر شده در :2015/08/19 - 08:08|شناسه خبر: 14039 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه