امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۳:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری

افتتاح ۱۴ طرح عمرانی در شهرستان بهمئی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی در دیدار با خانواده معزز شهید رام نژاد، این خانواده مورد تکریم قرار گرفت.

راه ملت: ۱۴طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بهمئی در دومین روز از هفته دولت با حضور مهندس نیک اقبالی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و یک طرح کلنگ زنی شد.

مهندس پژمان نیک اقبالی و هیات همراه در بدو ورود به شهر لیکک در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر با عطر افشانی و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مدیران استانی و مسئولین محلی در دیدار با خانواده معزز شهید رام نژاد، این خانواده مورد تکریم قرار گرفت.

سرپرست فرماندار بهمئی در آیین افتتاح تعدای از پروژه ها، میزان اعتبار هزینه شده برای طرح های افتتاحی این شهرستان را افزون بر ۱۳۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

سلطانعلی رحمانی، میزان اشتغالزایی این تعداد طرح را ۷۹ نفر برشمرد و اظهار داشت: چهار پروژه به نمایندگی از سایر طرح ها با حضور مسئولان اجرایی استانی و محلی افتتاح و یکی هم کلنگ زنی شد.

وی، مهمترین پروژه های افتتاحی درشهرستان بهمئی را شامل افتتاح پنج کیلومتر محور ورودی لیکک به بهبهان با اعتباری افزون بر ۷۰میلیارد ریال و بهره برداری از مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری لیکک با اعتباری حدود ۱۲میلیارد ریال و با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع اعلام کرد.

رحمانی تصریح کرد: افتتاح پاسگاه محیط بانی در تنگ سولک و بهره برداری از فاز نخست شرکت واحد صنعتی و تولیدی تعاونی آهک هیتراته بهمئی با اعتبار هزینه شده افزون بر ۲۰میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان است.

وی، احداث پارک شهرداری لیکک با اعتباری حدود پنج میلیارد ریال را تنها طرح کلنگ زنی در هفته دولت امسال در شهرستان بهمئی ذکر کرد.

رحمانی یادآور شد: ۱۵۰ طرح و پروژه عمرانی و اجرایی در این شهرستان وجود دارد./پورتال استانداری

منتشر شده در :2015/08/25 - 05:08|شناسه خبر: 14283 613 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه