امروز :شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۳۲:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مایکروسافت گوشی نوکیا ۲۲۲ را رسما معرفی کرد

مایکروسافت امروز از موبایل جدیدی با عنوان نوکیا ۲۲۲ با پشتیبانی از دو سیم کارت پرده برداشته که از پلتفرم یا سیستم عامل سری ۳۰+ نوکیا بهره می برد. کمپانی تولید کننده روی این محصول امکانات محدودی را نیز جهت برقراری ارتباط با اینترنت فراهم آورده و می توان با آن از سرویس های خاص […]

مایکروسافت امروز از موبایل جدیدی با عنوان نوکیا ۲۲۲ با پشتیبانی از دو سیم کارت پرده برداشته که از پلتفرم یا سیستم عامل سری ۳۰+ نوکیا بهره می برد. کمپانی تولید کننده روی این محصول امکانات محدودی را نیز جهت برقراری ارتباط با اینترنت فراهم آورده و می توان با آن از سرویس های خاص و مشخصی استفاده برد.

نمایشگر ۲.۴ اینچی با رزولوشن QVGA،باتری ۱۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین ۲ مگاپیکسلی و درگاه کارت حافظه نیز از دیگر ویژگی های موبایل مذکور هستند. ضمناً دیوایس مورد بحث قابلیتی با عنوان SLAM دارد که صاحبانش را قادر می سازد به دیگر محصولاتی که همین قابلیت را دارا هستند فایل ارسال کنند.

افرادی که محصول جدید مایکروسافت را خریداری نمایند هر ماه قادر خواهند بود یکی از عناوین و بازی های جدید شرکت Gameloft را به صورت رایگان دریافت نمایند.

هر دو نسخه ی تک و دو سیم کارته نوکیا ۲۲۲ در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس خواهند بود و علاقه مندان برای خریدش لازم است هزینه ای ۳۷ دلاری را بپردازند.

nokia222jt

منتشر شده در :2015/08/26 - 08:08|شناسه خبر: 14326 852 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه