امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاهش آمار سزارین در کهگیلویه وبویر احمد / اصلاح بلوک زایمان بیمارستان امام سجاد ع یاسوج و امام خمینی ره دهدشت

راه ملت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کاهش ۴۱ درصدی آمار سزارین در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. یزدان‌پناه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان در پنج برنامه از هفت برنامه برگزار شده طرح تحول نظام سلامت […]

راه ملت: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کاهش ۴۱ درصدی آمار سزارین در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

یزدان‌پناه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، استان در پنج برنامه از هفت برنامه برگزار شده طرح تحول نظام سلامت خوب عمل شده و از متوسط کشوری بالاتر هستیم و از استان‌های موفق در اجرای این طرح به شمار می‌رویم.

وی افزایش زایمان طبیعی را یکی از برنامه‌های خوب اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و عنوان کرد: در پنج ماه گذشته سال‌جاری آمار سزارین در بین زنان باردار کاهش یافته و از ۴۶/۲ سال گذشته به ۴۱ درصد رسیده است.

این مسئول افزود: اصلاح فضای زایمان بیمارستان‌های استان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی است که به همین منظور اصلاح بلوک بیمارستان امام سجاد (ع) شهر یاسوج در فضای یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال انجام است و ظرف سه ماه آینده به فضای این بیمارستان اضافه می‌شود.یزدان‌پناه اضافه کرد: اصلاح بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ظرف یک ماه آینده آغاز می‌شود و فضای بخش زایمان این بیمارستان نیز افزایش خواهد داشت.

منتشر شده در :2015/08/31 - 10:08|شناسه خبر: 14726 755 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه