امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۱:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سر شورای شهر دهدشت باز هم بی کلاه ماند! / بازی قایم باشک اعضا ادامه دارد

پس از برگزاری ناکام اولین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر دهدشت امروز عصر و با حضور فرماندار کهگیلویه دومین جلسه برای انتخاب سرپرست شورای شهر دهدشت برگزار شد.

پس از برگزاری ناکام اولین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر دهدشت امروز عصر و با حضور فرماندار کهگیلویه دومین جلسه برای انتخاب سرپرست شورای شهر دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت: دومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهردهدشت عصر امروز پشت درهای بسته برگزار شد که باز هم بازی قایم باشک اعضای شورای شهر دهدشت مانع از انتخاب رئیس جدید شورا شد تا پس از گذشت نزدیک به یک هفته از مهلت قانونی هنوز هم شورای دهدشت بدون رئیس باشد.

این جلسه که با حضور علی پوزش فرماندار کهگیلویه  و پشت درهای بسته برگزار گردید به علت عدم حضور اعضای اقلیت شورای شهر دهدشت عملا بدون نتیجه پایان یافت.

هر چند در روزهای گذشته و با حضور فرماندار جلساتی برگزار شد تا شاید با همکاری فرماندار محترم و همراهی اعضای شورا خروجی این جلسه مثبت و نهایتا رئیس سومین سال شورای شهر دهدشت انتخاب شود اما باز هم علی رغم اذعان تمام اعضای شورای شهر دهدشت به تلاش برای کنار گذاشتن اختلافات این بار نیز همچون گذشته  نگاه قومی و قبلیه ای این افراد به موضوع ریاست و تلاش برای به کرسی نشاندن عقاید سیاسی هر طیف مانع پایان دادن به اختلافات شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا اعضای شورای شهر دهدشت اختلافاتی را که هرکدام برگردن دیگری می اندازد را کنار می گذارند و به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت به مردم می پردازند یا باز هم علی رغم ورود و تلاش مسئولین استانی و شهرستانی برای پایان دادن به این اختلافات بر عقاید و خواسته های شخصی و گروهی خود پافشاری کرده و مشکلات مردم را همچنان در زیر سایه اختلافات نادیده می گیرند.

گفتنی ست در جلسه امروز از حضور خبرنگاران به سالن برگزاری جلسه ممانعت شد.

 

 

منتشر شده در :2015/09/07 - 10:09|شناسه خبر: 15087 741 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه