امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۸:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه: لزوم برخورد جدی با اختلال گران بازار کهگیلویه را خواستار شد

وی خواستار افزایش عاملین توزیع مرغ در کهگیلویه و تعیین قیمت‌های مصوب از سوی جهاد کشاورزی شد و اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب گزارش به مراجع زیربط ارجاع داده شود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی و متخلفان بازار شد و گفت: نباید منافع یک فرد را به مصالح عموم مردم ترجیح داد.

به گزارش خبرنگار راه ملت، “علی پوزش” در نشست شورای تنظیم بازار با بیان اینکه باید عرضه و تقاضا قیمت بازار را تعیین کند افزود: درست است که اقتصاد آزاد حاکم است اما باید بازار قیمت ها را تعیین کنند نه دخالت های دیگران.

وی با اشاه به شرایط نامطلوب اقتصادی کهگیلویه، اقتصاد کنونی این شهرستان را ترکیبی از اقتصاد آزاد و دولتی عنوان و خواستار آرامش تنیظم بازار از متولیان امر شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه یکی از دلایل دولت بازاری دهدشت را انحصاری کردن عرضه مرغ دانست و خاطرنشان کرد: مردم مجبور هستند کالا را به هر قیمتی که شده از یک عامل خریداری کنند که باعث به وجود آمدن مشکلاتی در این زمینه شده است.

پوزش تصریح کرد: نفع مردم شهرستان بر همه چیز اولویت دارد و اگر کسی تخلف کرد باید با آن برخورد جدی شود.

وی با اشاره به مقایسه کردن اظهارات برخی اتحادیه مرغی شهر دهدشت با شهرستان بهبهان ادامه داد: شهرستان بهبهان به استان ما هیچ ربطی ندارد و باید بر اساس نظریه های استان خودمان عمل کنیم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه حذف بخش خصوصی را کاری نادرست دانست و بیان کرد: با هدایت کردن بخش خصوصی در چارچوب قانون نگذاریم کسی تخلفی انجام دهد.

وی خواستار افزایش عاملین توزیع مرغ در کهگیلویه و تعیین قیمت‌های مصوب از سوی جهاد کشاورزی شد و اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلفی مراتب گزارش به مراجع زیربط ارجاع داده شود.

منتشر شده در :2015/09/08 - 09:09|شناسه خبر: 15129 577 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه