امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای

اصلاحات یعنی بازگشت به حق انقلاب اسلامی، آن چیزی که امام حسین(ع) برای آن آمد

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در بخش بعدی از سخنان خود به انتخابات اشاره داشت و با بیان اینکه در انتخابات اخیر از زبان مقام معظم رهبری شنیده شد که همه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، بیایند، گفت: اگر کسی نظام را آنگونه که ما قبول داریم، قبول ندارد، حق دارد در انتخابات شرکت کند.

راه ملت: حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای امشب در جمع اصلاح‌طلبان چرام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای احترام به انسان و شخصیت انسان به وجود آمده است به آیاتی از قرآن‌ کریم در این خصوص اشاره و اظهار کرد: کرامت و ارزش انسان در همه جا و همه رده‌ها بسیار بالاست که مسلمان و غیر مسلمان هم ندارد.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با اشاره به این مطلب که اسلامی دینی است که به انسان‌ها هرکه و هرچه باشد، احترام می‌گذارد، عنوان داشت: ما به عنوان اصلاح‌طلب می‌گوییم “همه” چرا که یکی از نکات و واژه‌های پراستفاده در ادبیات امام بزرگوار کلمه “همه” بود.

وی افزود: یعنی وفور رحمت و برکت و امتیازها برای همه است و ما حق نداریم کسی را بر کسی ترجیح دهیم، مگر فضایل انسانی و تقوا باشد.

حجت‌الاسلام خامنه‌ای در ادامه با اشاره به مسئله مردم‌سالاری و با بیان اینکه اصلاحات در یک کلمه یعنی بازگشت به قانون، بیان کرد: اصلاحات یعنی بازگشت به حق انقلاب اسلامی، حقی که پیامبر اعظم آورد، آن چیزی که امام حسین(ع) برای آن آمد و در زبان و ادبیات امروز یعنی بازگشت به دوران انقلاب اسلامی.

وی با متذکر شدن این مطلب که مردم سالاری مسئله‌ای است که در جامعه ما دغدغه دلسوزان بوده است، خاطرنشان کرد: عده‌ای اصرار دارند بگویند دموکراسی با اسلام سازگار نیست، برخی از متهجرین داخلی که بسیار ادعاهای بلند بالایی دارند و فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند آنها هم گفته‌اند اسلام با دموکراسی سازگار نیست.

خامنه‌ای با تاکید بر اینکه نقش مردم در انقلاب نقش بالایی است به آیاتی از قرآن در این خصوص اشاره کرد و با متذکر شدن این مطلب که خواب منشا همه بدبختی‌هاست، تصریح کرد: اولین دشمن انسان‌ها خواب است، وقتی انسان را خواب ببرد هیچ آگاهی و دفاعی نخواهد داشت، بنابراین مواظب باشیم خوابمان نبرد، آگاه و به هوش باشیم در همه مسائل به خصوص مسائل دینی و مذهبی، مسائل حقوق اساسی که مسائل مهم جامعه ما هستند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در بخش بعدی از سخنان خود به انتخابات اشاره داشت و با بیان اینکه در انتخابات اخیر از زبان مقام معظم رهبری شنیده شد که همه حتی کسانی که نظام را قبول ندارند، بیایند، گفت: اگر کسی نظام را آنگونه که ما قبول داریم، قبول ندارد، حق دارد در انتخابات شرکت کند.

وی با متذکر شدن این مطلب که حق‌الناس به شورای نگهبان خطاب می‌شود که این مسئله را مورد توجه قرار دهند، عنوان کرد: امام راحل فرمودند مجلس در راس همه امور است، یعنی اینکه به همه مربوط می‌شود، دولت در حال حاضر در صورتی موفق به انجام مسئولیت خود می‌شود که مجلس منصفانه به مسائل نگاه کند و به دولت کمک کند.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/09/17 - 10:09|شناسه خبر: 15520 796 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه