امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۳۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یک همجنس باز رئیس پنتاگون می شود! + تصویر

مقامات دولتی می گویند فعالیت بلند مدت او در پنتاگون و تجربه بلند بالای او در سرپرستی برخی از پیچیده ترین و حساس ترین برنامه های تسلیحاتی وزارت دفاع، عاملی کلیدی در انتخاب او به عنوان نامزدی ریاست ارتش بوده است

راه ملت: به نقل از جام نیوز، روزنامه آمریکایی “واشنگتن پست” (Washington Post) از تصمیم “باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا برای معرفی یک همجنس باز به عنوان رئیس احتمالی جدید پنتاگون خبر داد.

واشنگتن پست نوشت: «پرزیدنت اوباما برای اولین بار در تاریخ پنتاگون، “اریک فانینگ” را به عنوان نامزد رهبری ارتش انتخاب کرده است؛ اقدامی که می تواند او را به عنوان اولین همجنسگرای آشکاری که ریاست یکی از سرویس های نظامی را برعهده می گیرد، تعیین کند.»

“فانینگ” ۴۷ ساله پیش از این برای بیش از دو دهه متخصص مسائل امنیت ملی بوده و نقشی کلیدی در سرپرستی بزرگترین برنامه های کشتی سازی و جت جنگنده پنتاگون داشته است.»

بر اساس گزارش “واشنگتن پست” نامزدی “فانینگ” برای این پست باید برای تایید به سنای آمریکا برود. از دیدگاه این روزنامه آمریکایی، انتخاب یک همجنسگرای آشکار از سوی رئیس جمهور اوباما به عنوان نامزد ریاست پنتاگون نشان دهنده تغییری عمده در رویکرد این نهاد است چرا که تنها چهار سال پیش از به خدمت گرفتن سربازانی که همجنس باز بودن آن ها آشکار بود، جلوگیری می کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: «مقامات دولتی می گویند فعالیت بلند مدت او در پنتاگون و تجربه بلند بالای او در سرپرستی برخی از پیچیده ترین و حساس ترین برنامه های تسلیحاتی وزارت دفاع، عاملی کلیدی در انتخاب او به عنوان نامزدی ریاست ارتش بوده است.

اوباما در بیانیه خود در این رابطه گفته است: «”اریک” سالها تجربه اثبات شده و رهبری کم نظیر را در نقش جدید خود به همراه خواهد آورد.»

۱(۱۷۹)

منتشر شده در :2015/09/19 - 12:09|شناسه خبر: 15594 691 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه