امروز :شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۱۰:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویر احمد:

سیاست بازی ها غلط و جناحی باعث شده است به روز سیاه بشینیم/ بیکاری معضل عمومی در استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه اتاق عمل‌های بیمارستانی این استان جوابگوی نیاز بیماران نیست، افزود: اگر دنبال توسعه هستیم باید برای رفع مشکلات بهداشت و درمان استان چاره‌اندیشی کرد.

راه ملت: به نقل از پانا، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی در دیدار با مردم بخش سپیدار در مسجد مرکزی این بخش گفت: متاسفانه سوء مدیریت‌ها، سیاست‌های غلط، سیاست بازی‌های جناحی و برخی خباثت بازی‌ها در کنار سوء مدیریت‌ها سبب شد که امروز به روز سیاه بنشینیم درحالیکه کشور سرشار از امکانات و استعداد‌ها است.

وی باطرح این سوال که چرا باوجود همه امکانات در کشور نتوانسته‌ایم بنحو شایسته‌ای راه توسعه را هموار کنیم؟ اظهارکرد: نکبت بازی‌های سیاسی و سردسیری و گرمسیری کردن نمی‌تواند کمکی به توسعه کهگیلویه و بویراحمد کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر شیوه‌های غلط گذشته را ادامه دهیم بازهم شاهد توسعه نخواهیم بود خواه دوران چپی‌ها باشد، خواه راستی‌ها و یا مثل الان که اعتدال است.

ملک حسینی گفت: اگر شیوه‌های غلط گذشته را کنار نگذاریم در آینده نیز حسرت خواهیم خورد چرا باوجود اینهمه امکانات همچنان توسعه نیافته هستیم و در محرومیت بسر می‌بریم.

وی با اظهار امیدواری از کنارگذاشته شدن رسوم غلط گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: باکنار گذاشتن این رسوم، شاهد آینده پاک دیارمان خواهیم بود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود، بیکاری را بعنوان معضل عمومی در این استان عنوان کرد.

ملک حسینی افزود: بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد به یک معضل عمومی تبدیل شده و یک نفر و یا یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند این معضل را حل کند.

وی بابیان اینکه اعتبارات و امکانات نمی‌تواند به تنهایی توسعه بدنبال بیاورد، تصریح کرد: مدیریت به مراتب مهم‌تر از اعتبارات و امکانات بوده و اگر سوء مدیریت باشد اعتبارات جز ضلالت چیزی بدنبال نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت صحیح عمران و آبادانی بهمراه دارد و بی‌تدبیری و بی‌درایتی نیز سبب توسعه نیافتگی و به هدردادن بیت المال می‌شود.

ملک حسینی افزود: مسوولان نباید اصراری بر دادن وعده‌های پوچ داشته باشند و ما نیز هیچگاه از آنان نخواسته‌ایم در اولویت‌های خدمات رسانی تبعیضی قائل شوند.

وی باتاکید براینکه مسوولان باید در خدمات رسانی شایسته به مردم از همدیگر سبقت بگیرند، گفت: مسوولان باید از نزدیک مشکلات مردم را درک کنند و بخود اجازه ندهند با مردم فاصله داشته باشند.

منتشر شده در :2015/09/20 - 01:09|شناسه خبر: 15638 665 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه