امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۰۹:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سردار هاشمی: فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی به زودی وارد مدار می شود

معاون بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور از فاز ۱۵ و ۱۶ به عنوان یک نمونه از کارهای مهندسی کاملا بومی که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت سپانیر انجام گرفت نام برد و افزودصفر تا صد این پروژه را نیروهای انقلاب انجام داده اند که انشاالله بزودی این دو فاز به بهره برداری خواهند رسید.

پایگاه خبری راه ملت:  سردار عدل هاشمی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام بیکار ننشستند و با برنامه ریزی های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و راه اندازی سازمان مجاهدین خلق سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نمودند که با پشتکاری ملت ایران و رهبری اقتدار آفرین نظام جمهوری اسلامی همه برنامه های آن به شکست منجر شد و چیزی جز رسوایی نتیجه ای برای دشمن به همراه نداشت

در این نشست سردار هاشمی با اشاره به اینکه از روز اول پس از پیروزی انقلاب دشمنان در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند عنوان کرد: پس از آنکه دشمنان انقلاب با راه اندازی جنگ تحمیلی و رشادت جوانان و مردان و زنان ایرانی نتوانستند به خواسته خود برسند ساز و کار جدیدی را برای رسیدن به هدف خود یعنی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع کردند.

معاون بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور افزود: دشمنان پس از اینکه از جنگ تحمیلی هم نتیجه نگرفتند، در فاصله هشت سال سازمان مجاهدین خلق را طراحی کرده و فرزانگان زیادی از جمله شهید بهشتی، شهید مطهری، شهدای هفت تیر و شهدای محراب را از ملت گرفتند.

 

وی از تحریم ها که پس از جنگ تحمیلی آغاز وشدت آن در سال های اخیر زیاد شده به عنوان سازو کار جدید دشمنان اسلام جهت براندازی نظام نام برد و گفت: مومن باید مثل کوه محکم و استوار باشد و این ملت نیز محکم و استوار ایستاده است و به این سادگی شکست نخواهد خورد.

سردار هاشمی هدف تحریم ها را افزایش فشار اقتصادی بر مردم و مسئولین نظام و در نهایت به بن بست کشاندن نظام دانستند و با اشاره به شکست دشمنان در این ساز و کار جدید از مهندسی، ساخت، طراحی و راه اندازی پروژه های بسیاری به دست جوانان و مهندسان توانمند ایرانی در دوران تحریم نام بردند.

هاشمی گفت: نمی‌گوییم تحریم‌ها ۱۰۰ درصد اثر منفی بر پروژه‌ها نداشته بلکه تأثیر زیادی داشته است، اما امروز به لطف تلاش مسئولین و علی رغم وجود تحریم های گوناگون ما در کشور توانایی ساخت پالایشگاه کاملا بومی را در سایه مجموعه های پالایشگاه ساز داریم.

معاون بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور از فاز ۱۵ و ۱۶ به عنوان یک نمونه از کارهای مهندسی کاملا بومی که با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا و شرکت سپانیر انجام گرفت نام برد و افزودصفر تا صد این پروژه را نیروهای انقلاب انجام داده اند که انشاالله بزودی این دو فاز به بهره برداری خواهند رسید.

 

منتشر شده در :2015/09/25 - 11:09|شناسه خبر: 15914 855 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه