امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برق رسانی به منطقه کشاورزی لنده “آبلش” پس از چند سال توقف تکمیل خواهد شد

متاسفانه بدلیل برخی بی تدبیرها در سنوات گذشته شاهد مشکلات متعددی در بحث بهره برداری از منطقه کشاورزی آبلش لنده بوده ایم که تامین برق آن مهمترین مشکل بوده است.

راه ملت: به نقل از پورتال شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویر احمد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی برقرسانی به منطقه کشاورزی شهرستان لنده در هفته آینده خبرداد.

” مهندس داوود راهزادی ” در نشستی با رئیس سازمان جهادکشاورزی این استان گفت: تا هفته آینده عملیات اجرایی برقرسانی به منطقه کشاورزی آبلش لنده اجرایی و مشکل چند ساله این پروژه که بصورت نیمه تمام رها شده بود رفع می شود.

وی افزود: هزینه توسعه و اصلاح شبکه برق منطقه کشاورزی آبلش شهرستان لنده حدود شش میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طول شبکه برقرسانی برای رفع مشکلات برق این منطقه کشاورزی حدود شش کیلومتر است.

راهزادی گفت: بار خط شبکه برق آبلش شهرستان لنده ۲ و نیم مگاوات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر ویژه از مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان، اظهارکرد: اقدام این شرکت برای برقرسانی به منطقه کشاورزی آبلش لنده یک اقدام جهادی بوده است.

دکتر جعفر گوهرگانی گفت: متاسفانه بدلیل برخی بی تدبیرها در سنوات گذشته شاهد مشکلات متعددی در بحث بهره برداری از منطقه کشاورزی آبلش لنده بوده ایم که تامین برق آن مهمترین مشکل بوده است.

وی افزود: بهره برداری از منطقه کشاورزی آبلش لنده از آرزوهای ما بوده و از اینکه در هفته آینده عملیات اجرایی برقرسانی به این منطقه اجرایی می شود خوشحال هستیم.

منتشر شده در :2015/09/29 - 12:09|شناسه خبر: 16048 646 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه