امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۸:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ذبح غیره بهداشتی دام در کهگیلویه وبویر احمد داد امام جمعه چرام را هم در آورد!

وی با تاکید بر این مطلب که بحث دامپزشکی از مسائلی بوده که با سلامت جامعه درگیر است، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی کرده که بحث اشتغال و بهداشت را در چرام با هم جمع کرده و تصمیم مناسبی در این خصوص گرفته شود.

راه ملت، به نقل از فارس: صبح امروز به مناسبت هفته دامپزشکی، نشستی با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، رئیس دامپزشکی و جمعی از مسئولان در جهادکشاورزی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در این نشست با اشاره به هفته دامپزشکی، به کمبودها و کاستی‌ها در این حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: ما با دو مقوله اشتغال و سلامت در شهرستان چرام مواجه هستیم که باید برای حل آنها چاره‌اندیشی کنیم.

امام جمعه چرام با بیان اینکه امروز راه اشتغال منطقه ما، کشاورزی و دامپروری و زنبورداری است، ابراز کرد: اینکه ما دنبال کارهای دولتی باشیم یا صنعت و کارخانه بزرگی بیاید و مشکلات بیکاری جوانان ما را برطرف کند، راه به جایی نمی‌بریم، بلکه باید سرمایه‌های خود را به دو بخش کشاورزی و دامپروری معطوف کنیم.

وی، افزود: بخش کشاورزی چرام امکانات زیادی داشته و جهاد کشاورزی نیز خدمات خوبی را به این امر اختصاص می‌دهد، بنابراین باید جوانان خود را به کار کشاورزی و دامپروری ترغیب کنیم.

طزری در ادامه با بیان اینکه ذبح غیربهداشتی دام معضلی در کهگیلویه و بویراحمد است، ابراز کرد: نباید مراکز دامپروری به دلیل رعایت نکردن بهداشت پلمب شوند و یا به دلیل فعالیت عده‌ای در این مراکز و جلوگیری از بیکار شدن آنها، آزادانه به فعالیت خود ادامه دهند، باید برای برطرف شدن مشکلات بهداشتی آنها چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با تاکید بر این مطلب که بحث دامپزشکی از مسائلی بوده که با سلامت جامعه درگیر است، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ریزی کرده که بحث اشتغال و بهداشت را در چرام با هم جمع کرده و تصمیم مناسبی در این خصوص گرفته شود.

 

منتشر شده در :2015/10/04 - 03:10|شناسه خبر: 16302 832 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه