امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۵:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کهگیلویه وبویر احمد رتبه چهارم بدترین محیط کسب و کار در کشور!

مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی رتبه فساد اقتصادی دستگاه ها و همچنین بهترین و بدترین محیط کسب و کار استان ها را منتشر کرد.

راه ملت: مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی رتبه فساد اقتصادی دستگاه ها و همچنین بهترین و بدترین محیط کسب و کار استان ها را منتشر کرد.

گزارش منتشر شده از سوی مرکز پژوهش های مجلس نشان می هدد که در زمستان ۱۳۹۳ نیز مانند فصل های قبل دریافت تسهیلات از بانک ها همچنان به عنوان نامساعدترین مؤلفه محیط کسب وکار ایران ارزیابی شده است.

میانگین ارزیابی مولفه های محیط کسب و کار به تفکیک استان ها در زمستان سال ۹۳ نشان میدهد که استان البرز با رقم ۷٫۳۵ نامساعدترین محیط و اردبیل با رقم ۴٫۹۸ به نسبت مساعدترین محیط ارزیابی شده است و استان تهران نیز تقریبا در میانه ارزیابی های استانی قرار دارد، همچنین استان کهگیلویه وبویر احمد نیز در رتبه چهارم این ارزیابی قرار داد.

۱۴۷۱۴۶_۵۰۳

به گزارش میزان، وضعیت استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و همدان در مقایسه با استان های گیلان، اردبیل یزد و زنجان نامناسب ترین ارزیابی را از لحاظ محیط کسب و کار داشته اند.

مقایسه میانگین ارزیابی زمستان سال ۹۳ با زمستان ۹۲ ، گویای بهبود وضعیت ارزیابی استان های کرمان، اردبیل، فارس، مازندران، خراسان جنوبی، هرمزگان، همدان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، آذربایجان غربی و ایلام و نشان دهنده نامساعدتر شدن ارزیابی تشکلهای اقتصادی استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، سمنان، خراسان رضوی، قم، کرمانشاه، گلستان، سیستان و بلوچستان، مرکزی، بوشهر، اصفهان، تهران، گیلان، کردستان، لرستان، قزوین، البرز، یزد، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی در طی این دوره است.

منتشر شده در :2015/10/07 - 07:10|شناسه خبر: 16443 629 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه