امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۳:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

احمدی نژاد:

با ۱۰ دقیقه مناظره بساط شان را جمع می کنم

اولین نشست دانشجویی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری دیروز در خیابان شادآور منطقه ولنجک برگزار شد.

اولین نشست دانشجویی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری دیروز در خیابان شادآور منطقه ولنجک برگزار شد.
راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد در زمان دور بودن از قدرت کارویژه سیاسی خود را بازخوانی خط امام خمینی (ره) قرار داده است و تلاش کرده نشست هایی در این زمینه برگزار نماید.
پس از برگزاری اولین جلسه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره)؛ نوبت به مرحله بعدی پروژه سیاسی احمدی‌نژادی‌هاست؛ این بار مخاطب سخنان خود را دانشجویان قرار داده است.
اولین نشست دانشجویی شورای تبیین آرمان های انقلاب و بازخوانی خط امام و رهبری در خیابان شادآور منطقه ولنجک برگزار شد.
احمدی نژاد در این سخنرانی در ابتدا به نبرد میان جبهه حق و باطل در طی تاریخ پرداخت و معتقد بود که شیطان در همه جا حضور دارد و خواهان کشاندن آدمیان به سوی باطل است به طوری که این روزها افرادی که خواهان تغییر معادلات جهانی بودند به دلیل مشکلات باید به حل معضل های مانند بیکاری بپردازند؛ وی در اثنای تبیین نبرد حق و باطل در بیانی کنایه ای اظهار داشت: «فقط  با ۱۰ دقیقه مناظره بساط آنان جمع می‌شود» پس این جمله حامیان احمدی نژاد به شدت او را تشویق کردند.
در این جلسه دانشجویی منتقدان، اجازه بیان نظرات خود را نداشتند و فقط حامیان رییس جمهور به ایراد سخنرانی پرداختند.
گفتنی است دکتر محمود احمدی نژاد در افتتاحیه نشست سراسری تبیین مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) با بیان اینکه انقلاب اسلامی و بزرگترین دستاورد عینی آن، جمهوری اسلامی بر اساس مبانی و تئوری مشخصی شکل گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر مبانی بسیار مستحکم و قابل دفاع است. مبانی انقلاب را اصطلاحا خط امام (ره) می نامیم، خط امام همان آرمان ها و مبانی انقلاب و حقیقت اسلام ناب محمدی (ص) است.
دکتر احمدی نژاد در ادامه با طرح این پرسش که چرا باید خط امام و مبانی انقلاب را دائما بازخوانی و به روزرسانی کنیم، افزود: اگر به روز نباشیم، اقدامات و برنامه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مان بی پایه و بنیان می شود و سرگشتگی پدید می آید و هرکس به یک سو می رود و حجم بسیار زیادی از ادعاهای متناقض و متضاد و در نقطه مقابل هم، همگی به اسم امام (ره) و انقلاب مطرح می شود.
منبع:پارس
منتشر شده در :2015/10/14 - 11:10|شناسه خبر: 16740 759 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه