امروز :شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۲:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به علت تعمیرات ساختمانی

تا اطلاع ثانوی امکان اهدا خون در دهدشت وجود ندارد

ساختمان جدید مرکز اهدا خون دهدشت تا یک هفته دیگر درفضایی جدید و بازسازی شده در محل ورودی حیاط بیمارستان امام خمینی دهدشت (ساختمان قدیم مهدکودک) بازگشایی خواهد شد

به علت تعمیرات ساختمانی تا اطلاع ثانوی امکان اهدا خون در شهر دهدشت وجود ندارد.

راه ملت، دکتر مولایی فر با اعلام این خبر افزود: ساختمان جدید مرکز اهدا خون دهدشت تا یک هفته دیگر درفضایی جدید و بازسازی شده در محل ورودی حیاط بیمارستان امام خمینی دهدشت (ساختمان قدیم مهدکودک) بازگشایی خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با اشاره به این موضوع که در حال حاضر امکان اهدا خون در دهدشت وجود ندارد گفت: ما مایل بودیم در یکی از فضاهای داخلی حداقل با ۱_۲ تخت کار خونگیری را انجام دهند.ولی به اصرار آقای دکتر حسن زاده ریاست محترم سازمان انتقال خون یاسوج،به علت مناسب نبودن بودن فضای موقت در نظر گرفته شده،تصمیم بر تعطیلی موقت جهت تعویض کامل کاشی های کف با سنگ مرغوب و سنگ کاری دیوارها تا ارتفاع ۱/۸۰ متر مطابق با استانداردهای کشوری گرفته شد.

مولایی فر افزود: لازم به ذکر است که کلیه هزینه های جابجایی و تعمیرات و نوسازی از محل اعتبارات هتلینگ بیمارستان و بدون تحمیل کردن ریالی بر سازمان محترم انتقال خون صورت گرفت. ضمنا از راهنمایی های فرماندار محترم جناب آقای دکتر پوزش و اعتماد آقای دکتر حسن زاده به قول و وعده حقیر و صبوری وسعه صدر هردو بزرگوار و مردم شریف کهگیلویه تا افتتاح محل جدید کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

منتشر شده در :2015/10/17 - 10:10|شناسه خبر: 16841 805 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه