امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۳:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روحانیون منطقه چاروسا خواستار راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شدند

حجت‌الاسلام اراسته نیز در این خصوص گفت: نبود سازمان تبلیغات اسلامی در این منطقه سبب ساماندهی نشدن روحانیون می‌شود و بسیاری از روحانیون و طلاب اعزامی به این منطقه با مشکلاتی روبرو هستند که با افتتاح و راه‌اندازی سازمان تبلیغات مشکل آنها برطرف می‌شود

راه ملت: در حاشیه مراسم تجلیل از روحانیون و طلاب اعزامی محرم به چاروسا که پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه قلعه رئیسی برگزار شد، مطالبی مطرح شد.

به گزارش فارس، حجت الاسلام رخشان، روحانی و استاد دانشگاه قم ار روحانیون اعزامی به روستای دشت آزادی با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت: عاشورای حسینی، دارای زاویه‌های زیادی بوده که نیاز است این زوایا به مردم بیشتر شناسانده شود.

استاد حوزه و دانشگاه قم تاکید کرد: یکی از بزرگترین پیامدهای عاشورا و شهادت امام حسین(ع)، وحدتی بود که در میان امت اسلامی به وجود آمد و مردم از گمراهی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه باید روحانیون اعزامی به این مناطق ساماندهی شوند، بیان کرد: در سطح روستاها باید خانه عالم ساخته شود تا روحانیون بهتر بتوانند به تبلیغ بپردازند.

حجت‌الاسلام بیاتی از روحانیون اعزامی به روستای بلویری با تسلیت این ایام بیان کرد: ماه محرم نماد تبیین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

بیاتی بیان کرد: ایستادگی در مقابل ستم، دوری از ظالمان، وحدت و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان از اهداف مهم امام حسین (ع) در حرکت به کربلا بوده است.

وی به نبود سازمان تبلیغات اسلامی انتقاد و عنوان کرد: برای منطقه‌ای با جمعیت ۲۵ هزار نفر، ۱۱۵ روستا و ۵۰ مسجد نبود اداره سازمان تبلیغات اسلامی یک ضعف است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

حجت‌الاسلام اراسته نیز در این خصوص گفت: نبود سازمان تبلیغات اسلامی در این منطقه سبب ساماندهی نشدن روحانیون می‌شود و بسیاری از روحانیون و طلاب اعزامی به این منطقه با مشکلاتی روبرو هستند که با افتتاح و راه‌اندازی سازمان تبلیغات مشکل آنها برطرف می‌شود.

روحانی اعزامی به چاروسا خاطرنشان کرد: مشکلاتی در مدارس بین دانش‌آموزان وجود دارد که با مستقر شدن روحانی در این مدارس مشکل آنها برطرف می‌شود که امیدواریم آموزش و پرورش نسبت به مشکلات تربیتی و پرورشی بین دانش‌آموزان بیشتر تلاش کند.

روحانیون در پایان از امام جمعه قلعه رئیسی خواستند تا نسبت به راه‌اندازی و افتتاح سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کند.

 

منتشر شده در :2015/10/26 - 03:10|شناسه خبر: 17351 585 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه