امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۷:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

لزوم اطلاع‌رسانی طرح تحول سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص طرح تحول سلامت در استان تأکید کرد.

راه ملت، ظهر امروز حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی در نشست شورای سلامت، اظهار کرد: مردم امور مربوط به مسائل جسمی را راحت‌تر پذیرفته و انجام می‌دهند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم هر جا احساس کنند سلامت جسمی آنها در خطر است مسائل را پذیرفته و در راستای راهنمایی و آموزش علوم پزشکی عمل می‌کنند.

وی به افزایش آمار زایمان‌های طبیعی در استان اشاره و افزود: وقتی که خطرات و عوارض سزارین برای مردم بیان و اطلاع‌رسانی جامعی در این زمینه انجام گرفت شاهد تمایل بیشتر زنان به زایمان‌های طبیعی بودیم.

میرمحمدی تبلیغ و اطلاع‌رسانی در زمینه شناخت و عوامل ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی را موثر عنوان و تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی، تبلیغ و فرهنگ‌سازی در زمینه راه‌های پیشگیری از ابتلاء به این بیماری‌ها مشکلات کمتر می‌شود.

وی اکثر مشکلات را از بی‌اطلاعی مردم نسبت به حساسیت موضوعات دانست و یادآور شد: تحول سلامت در استان از طریق اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی میان مردم بسیار موثر خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر مشارکت مردم در امور تأکید و ادامه داد: درست است در برخی امور مانند انتخابات یا امنیت نمی‌شود همه کار را به مردم واگذار کرد ولی مواردی مانند سلامت اگر با مشارکت مردم در جامعه اجرا شود نتیجه بهتر و مطلوب‌تری خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به نارضایتی مردم از برخی درمانگاه‌های تخصصی، گفت: به دلیل هزینه بالای این درمانگاه‌ها مردم رضایت چندانی از آنها ندارند.

میرمحمدی در پایان به نیاز درمانی برخی مناطق استان اشاره و خاطرنشان کرد: باید در این مناطق تعداد درمانگاه‌های دولتی را افزایش داده و با مشارکت و نظارت دقیق خدمات‌رسانی به مردم انجام شود.//فارس

 

منتشر شده در :2015/11/01 - 04:11|شناسه خبر: 17641 674 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه