امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۰:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون خبر داد:

گاز رسانی به تمام روستا های گچساران و باشت تا پایان سال ۹۵

تمامی روستاهای شهرستان‌های گچساران و باشت که شرایط لازم برای گازرسانی را داشته باشند تا پایان سال ۹۵ از نعمت گازخانگی برخوردار خواهند شد

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به تمامی روستاهای این شهرستان‌ها تا پایان سال آینده خبرداد.

راه ملت: به نقل از ایلنا، غلامرضا تاجگردون گفت: تمامی روستاهای شهرستان‌های گچساران و باشت که شرایط لازم برای گازرسانی را داشته باشند تا پایان سال ۹۵ از نعمت گازخانگی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات گازرسانی به این روستا‌ها پیش بینی شده است، اظهارکرد: عملیات گازرسانی به برخی از روستاهای حوزه انتخابیه گچساران و باشت شروع شده و یا تا پایان امسال کلنگ زنی می‌شوند.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه، اعتبار تخصیص یافته در حوزه بهسازی روستاهای حوزه انتخابیه خود را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

تاجگردون گفت: در ابتدای شروع به کار مجلس نهم شورای اسلامی، اعتبار پیش بینی شده برای بهسازی روستاهای گچساران و باشت ۲۵۰ میلیون تومان بود درحالیکه هم اکنون اعتبار تخصیص یافته به این موضوع به ۱۰میلیارد تومان رسیده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد تومانی برای انتقال آب از سد کوثر به دشت امامزاده جعفر (ع) گچساران هم خبرداد.

نماینده گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: با انتقال آب از سد کوثر به دشت امامزاده جعفر (ع)، سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی این دشت زیرکشت محصولات مختلف کشاورزی می‌رود.

تاجگردون گفت: این پروژه مهم سال‌ها متوقف شده بود اما در سه ساله اخیر اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان برای ۴۵ کیلومتر خط انتقال اصلی و شبکه‌های داخلی هزینه شده است.

وی افزود: در برنامه پیش بینی شده، بسیاری از دشت‌های گچساران و باشت همانند دشت امامزاده جعفر (ع) در اختیار کشاورزان منطقه قرار می‌گیرد و نشاط و شادمانی برای آنان بازخواهد گشت.

منتشر شده در :2015/11/19 - 05:11|شناسه خبر: 18632 520 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه