امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۱:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در لنده برگزار شد

راه ملت: صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسولان از جلوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان تا محل احداث دانشگاه پیام نور در ورودی روستای مال ملا برگزار شد. سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در این همایش با تبریک هفته […]

راه ملت: صبح امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسولان از جلوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان تا محل احداث دانشگاه پیام نور در ورودی روستای مال ملا برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در این همایش با تبریک هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان گوهر بار خود پیرامون کتاب و اهمیت آن در توسعه و پیشرفت فرد و جامعه تأکید داشته‌اند.

وی افزود: این سرمایه ارزشمند باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مورد استفاده قرار گیرد و ارزش‌های ملی و مذهبی را با آن نشر و گسترش داد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

محمدی افزود: بسیج بهترین نگهبان و محافظ اصول و ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده که متعلق به یک دوران خاص نیست بلکه در همه ادوار و شرایط زمانی و مکانی می‌تواند حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه بر نیروی ایمان به خدا و ولایتمداری ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانسته در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه بسیج محدود به یک زمان و شرایط خاص نیست گفت: بسیج یک کتاب نانوشته بوده که در هر شرایط و زمانی آمادگی مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارد.

محمدی افزود: ما آمادگی لازم برای دفاع از حریم ولایت و کشور و ناموس و وطن را داریم و تا پای جای از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و … باعث شده که در همه امور بتوانیم رشد چشمگیری داشته و پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم./فارس

 

منتشر شده در :2015/11/20 - 01:11|شناسه خبر: 18688 654 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه