امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۰:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در خطبه های نماز جمعه امروز

ائمه جمعه دیشموک و قلعه رئیسی خواستار پیگیری و اطلاع رسانی مسئولین از پروژه گاز رسانی به این مناطق شدند

گازرسانی به منطقه دیشموک از خواسته‌های به‌حق این مردم است و مسئولان باید به مردم اطلاع‌رسانی کنند که تا به حال چه کاری انجام داده‌اند

راه ملت: امام جمعه قلعه‌رئیسی در خطبه های نماز جمعه امروز با انتقاد از وضعیت گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک تاکید کرد: بحث کلنگ زنی موجب امید و نشاط در دل این منطقه شده مردم را امیدوار کرده است اگر کاری شده بیاید به مردم بگوئید اگر کاری نشده چرا کلنگ زنی شده است.

صلواتی عنوان کرد: امیدوارم وضعیت کلنگ‌زنی گازرسانی به قلعه‌رئیسی و دیشموک مثل قضیه کلنگ‌زنی پتروشیمی دهدشت نشود.

وی خواستار پیگیری مسئولان استانی در خصوص گازرسانی به این مناطق شد.

همچنین حجت‌الاسلام محمودی‌اصل اشاره‌ای به کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک در روستای قلعه‌دختر کرد و گفت: گازرسانی به منطقه دیشموک از خواسته‌های به‌حق این مردم است و مسئولان باید به مردم اطلاع‌رسانی کنند که تا به حال چه کاری انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئولان اگر کاری انجام داده‌اند برای مردم بیان کنند که تا به حال نتیجه این کلنگ‌زنی به کجا رسیده و اگر هیچ کاری انجام نداده‌اند دلیل و علت آن را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

محمودی‌اصل متذکر شد: حالا که مسئولان با کلنگ‌زنی مردم را امیدوار کردند انتظار می‌رود با تامین اعتبار به موقع و برنامه‌ریزی درست و با سرعت‌عمل مثال‌زدنی به این خواسته به‌حق مردم جواب بدهند.

وی تاکید کرد: مردم منطقه دیشموک در خصوص سوخت‌رسانی مشکلات زیادی داشتند و دارند که از مسئولان انتظار می‌رود منطقه دیشموک و روستاهای اطراف این منطقه را با توجه به سردسیر بودن منطقه دریابند.

 محمودی‌اصل گفت: این حق مردم منطقه دیشموک نیست که با توجه به برخوردار نبودن از نعمت گاز، سوخت خود را با قیمت گزاف مهیا کنند.

وی با توجه با این همه مشکلات و قیمت گزاف تامین سوخت گفت: مسئولان سعی کنند حداقل سوخت این منطقه را به موقع در دسترس مردم قرار دهند تا با مشکل سوخت‌رسانی مواجه نشوند.

 

منتشر شده در :2015/11/20 - 05:11|شناسه خبر: 18729 657 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه