امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۹:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج

مسئولان اجرایی کهگیلویه وبویراحمدی تعصبات بی‌جا را کنار بگذارند و همدیگر را تشویق کنند

امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان و مدیران قدردان جایگاه خود باشند و فراموش نکنند که برای خدمت به مردم آمده‌اند و تعصبات بی‌جا را کنار بگذارند و برای دنیای کسی آخرت خود را آتش نزنند.

دیدار حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج با فرماندار بویراحمد برگزار شد.

راه ملت: حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در این دیدار با اشاره به سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آنجا که فرمودند «مسئولان خدمتگذار مردم هستند»، گفت: اگر مسئولیتی به کسی داده می‌شود برای خدمت به مردم بوده چراکه مردم مورد لطف خداوند هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که مسئولیت را قبول می‌کنند بدین معنا است که خدمت را آغاز کردند، تصریح کرد: هر کس هر کار خوبی انجام دهد قطعا سود آن کار برای خود شخص لحاظ می‌شود.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات ضمن توصیه‌های اخلاقی به مسئول ارشد شهرستان بویراحمد و دیگر مدیران در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم افزود: در هر کاری باید خداوند را در نظر بگیریم وگرنه هیاهوها تمام می‌شود و هدف باید حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد در هر صورت فردی در بین کاندیداهای انتخاباتی به مجلس راه پیدا می‌کند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در هر صورت سه نفر از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده مردم به مجلس راه می‌‌یابند، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد که همچون نگینی در کشور بوده و با داشتن آب و هوای متبوع هدیه‌ای الهی محسوب می‌شود و استانی با تولید یک چهارم نفت کشور و ۱۰ درصد نزولات آسمانی است باید در راستای توسعه و پیشرفت آن گام اساسی برداشت و نباید همدیگر را تخریب کرد.

وی با تاکید بر اینکه تخریب هیچ نتیجه‌ای برای کسی ندارد، تاکید کرد: مدیران و مسئولان اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد باید برای رضای خداوند حرکت کنند، یکدیگر را تشویق کنید و در راه توسعه و پیشرفت استان گام بردارید.

حسینی ضمن توصیه به تمامی مدیران و دست اندرکاران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئولان و مدیران قدردان جایگاه خود باشند و فراموش نکنند که برای خدمت به مردم آمده‌اند و تعصبات بی‌جا را کنار بگذارند و برای دنیای کسی آخرت خود را آتش نزنند.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/11/22 - 11:11|شناسه خبر: 18789 562 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه