امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۲:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج

کارگران شهرداری یاسوج اعتبار اینکه از مغازه سر کوچه خود یک سطل ماست قرض بگیرند ندارند

شهردار یاسوج از مطالبات ۱۲۴ میلیارد تومانی عوارض از ادارات در این شهر خبر داد و گفت: در صورت استنکاف از پرداخت مطالبات به کمیسیون ماده ۷۷ متوسل می‌شویم.

راه ملت: محمدعلی جاوید عصر امروز در نشستی با عنوان عوارض نوسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و تعدادی از شهرداران و دستگاه‌های دولتی برگزار شد، اظهار کرد: بهتر این بود که در این چنین نشستی همه مسئولانی که با آن‌ها در خصوص عوارض سر و کار داریم حضور پیدا می‌کردند که متأسفانه چنین نشد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای مثال از دانشگاه علوم پزشکی ۲۶ میلیارد تومان طلب داریم که در این نشست باید شخص رئیس محترم دانشگاه حضور پیدا می‌کرد.

این مسئول افزود: جای تأسف دارد که از تعداد ۳۵ دستگاه اجرایی که باید عوارض خود را بپردازند تنها ۵ دستگاه حضور پیدا کرده‌اند.

وی گفت: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی است که از جای دیگری پول نمی‌گیرد و باید به همین خاطر به فکر کارگرانی باشیم که حتی چند ماه حقوق نگرفته‌اند.

شهردار یاسوج افزود: تعداد هزار و ۲۰۰ نفر کارکنان شهرداری یاسوج هستند که باید ماهیانه بیش از دو میلیارد تومان هزینه حقوق آن‌ها کنیم.

این مسئول اظهار کرد: همه این حقوق باید از محل عوارضات پرداخت شود در حالی که ۱۲۴ میلیارد تومان از محل عوارضات از دستگاه‌های دولتی مطالبه داریم و برخی از این مطالبات هم در آمارها نیامده‌اند.

شهردار مرکز استان گفت: کارگر شهرداری یاسوج مانند کارمند سایر ادارات نیست و آن‌ها محمدعلی جاوید.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته و بارها و بارها برای حمل زباله با فحش و ناسزا روبه‌رو شده است، تصریح کرد: این در حالی است که صدا و سیما با این وضعیت همواره از کارگران شهرداری در خصوص پرداخت نشدن حقوق آن‌ها مصاحبه می‌گیرد.

جاوید با تأکید بر اینکه کار به جایی رسیده که برخی اوقات راهی  جز استفاده از کمیسیون ماده ۷۷ نداریم، افزود: به دنبال تعامل هستیم و منتظریم اداراتی که بدهکار هستند هر چه زودتر بدهی خود را بپردازند تا کار به دریافت مطالبات از طریق کمیسیون ماده ۷۷ کشیده نشود.

 

منتشر شده در :2015/11/23 - 11:11|شناسه خبر: 18898 511 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه