امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۱۳:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر:

بسیج در مقابل تهدیدات دشمنان محکم و استوار ایستاده است

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: بسیج در مقابل تهدیدات دشمنان محکم و استوار ایستاده است.

به گزارش راه ملت، جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع بسیجیان دهدشت که به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج برگزار شده بود قیام عاشورا را رخداد مهم در تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: بسیج نهادی مقدس است که به همت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حفاظت از منافع و هویت دینی و ملی کشورمان تشکیل شد.

محمدلطیف حسن‌پور یادآورشد:با گذشت ۱۴۰۰ سال از واقعه عاشورا هر روز ابعاد تازه تری از این حماسه برای جهانیان آشکار می شود.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر علت ماندگاری قیام حسین (ع) را ایمان و عمل صالح دانست و گفت: انسان‌های مومن در کربلا این قیام را پاسخ دادند و خداوند هم جواب داد.

وی بسیج و بسیجی را نماد ارزشهای انقلاب دانست و افزود:فرهنگ بسیجی باید در میان کسانی که به دین و فرهنگ و هویت کشورشان علاقمنداند همگانی شود.

حسن پور تصریح کرد:بسیج امروز نه تنها در مقابل تمام تهدیدات و تحریم ها با اقتدار ایستاده بلکه در سایر عرصه های اقتصادی، سازندگی، سیاسی و علمی هم نقش اثرگذاری داشته است.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: بسیجی واقعی کسی است که همه منافع شخصی را زیز پا گذاشته و در همه امور خداوند را در نظر داشته باشد و ضمن تبعیت از ولایت برای رضای الهی گام بردارد.

منتشر شده در :2015/11/26 - 01:11|شناسه خبر: 19002 617 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه