امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۰:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد

مردم نباید نسبت به مجریان و ناظران انتخابات، احساس بی‌اعتمادی کنند

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید از توان خود در راستای این اهرم اساسی نظام جمهوری اسلامی که تاثیر تعیین کننده‌ای بر سرنوشت نظام دارد تلاش کنند، گفت: ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ قانون مجلس خبرگان رهبری تاکید بر این دارند که تمامی دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیردولتی موظف هستند تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند

جلیل حسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث انتخابات و با بیان اینکه میانگین انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد از انقلاب تاکنون ۳۱ انتخابات است، عنوان داشت: برگزاری این تعداد انتخابات آمار کمی نیست که به جهان اعلام شود کشور ایران یک کشور مردم سالار دینی است و در عین اینکه باورهای اعتقادی خود را در جامعه اعمال می‌کند نظر و نگرش مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت می‌دهد.

این مسئول با متذکر شدن این مطلب که بخش زیادی از انتخابات به مجریان و مسئولان دولتی برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: متولی برگزاری انتخابات وزارت کشور است ولی انتخابات متعلق به وزارتخانه خاص نیست بلکه مربوط به کلیت نظام است.

حسنی، تصریح کرد: انتخابات، موضوعی است که با سرنوشت کشور و کلیت نظام در ارتباط است و برگزاری مثبت و تاثیرگذار آن باعث سرافرازی نظام خواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای سیاست‌های دولت به لزوم برگزاری انتخاباتی سالم اشاره داشت و ابراز کرد: باید دلسوزانه وارد کارزار انتخاباتی شده و با همکاری با ستاد انتخابات استان در جهت برگزاری انتخاباتی مطلوب، بسترسازی کنیم.

وی، روانسازی در اجرای برگزاری انتخابات، فراهم کردن محیط امن، اعتمادسازی اولیه را از وظایف مجریان انتخابات دانست و تصریح کرد: شاید دلیل بسیاری از ناامنی‌هایی که در انتخابات در سطح استان و ملی داشتیم، ناهماهنگی و بی‌تدبیری ما بوده است.

حسنی با متذکر شدن این مطلب که جرقه ستاد انتخابات شهرستان‌ها از اردیبهشت زده شد، عنوان داشت: امیدواریم بسترها به گونه‌ای فراهم شود که در روز ۷ اسفند به نارضایتی، ناهماهنگی و کمبود امکان منتهی نشود.

این مسئول، ادامه داد: یکی از موارد انتخابات که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث امانت‌داری و حق‌الناس بودن رای مردم است، مردم نباید نسبت به مجریان و ناظران انتخابات، احساس بی‌اعتمادی کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید از توان خود در راستای این اهرم اساسی نظام جمهوری اسلامی که تاثیر تعیین کننده‌ای بر سرنوشت نظام دارد تلاش کنند، گفت: ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ قانون مجلس خبرگان رهبری تاکید بر این دارند که تمامی دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیردولتی موظف هستند تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای انسانی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

حسنی، انتخابات را یک موضوع ملی دانست که مظهر و نماد مشارکت سیاسی و تبلور عینی نظام مردم سالاری دینی است و گفت: انتخابات می‌تواند مخالفان جدی نظام جمهوری اسلامی را به درون مجموعه هدایت و مدیریت کند.

 

منتشر شده در :2015/11/27 - 10:11|شناسه خبر: 19082 610 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه