امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۰۶:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه وبویراحمد در محکومیت حادثه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد، به تاسی از آیه شریفه ((فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتعبون احسنه)) حمایت خود هرگونه اجتماع دارای مجوز قانونی اعلام نموده و هرنوع حرکت خشونت آمیز را که به هرشکل مانع آزادی بیان باشد، شدیدا محکوم نموده و خواستار پیگیری مجدانه استاندار ،شورای تامین،و دستگاه قضایی استان جهت برخورد با آمران و عاملان این برخورد شنیع و به دور از شان مردمان این خطه میباش

راه ملت: بار دیگر پیش از آنکه عقل بسنجد، دستی بلند شد، قبل از آنکه سخن شنیده شود، مشتی گره شد و این بار آزادی پیش از بیان بود که با سد خشونت مواجه گردید.
در پیشگاه هر وجدان بیداری، آنچه روز یکشنبه در این خطه از وطن رخ داد خلاف رای خردمندان است.دانشگاه! میهمان!زن! حرمت هرسه در یکجا شکسته می شود به دست عده ای که سالهاست از دست آنان، دستها بر خداوند است.
تا بوده تمام آنهایی که از داخل و خارج بر عشایر، این قوم پاک دل میهمان گردیده اند، از یک چیز به اشتراک سخن می گفته اند؛ مهمان نوازی؛ از سویی برای قومی که تا همین امروز، هرگاه گرهی در کار خلق می افتد، زنی را جلودار جماعت می فرستادند، تا شاید به حرمت او گذشت حاصل شود، چه تلخ و باور نکردنی است بر زنی که مهمان است، در صحن دانشگاه حمله ببرند و در کمال ناباوری دانشگاه فقط نظاره گر باشد…؟!!!
اما دیگر برهمه خوب روشن است که پشت پرده این خشم ها و چاقوکشی ها که بدست عده ای فریب خورده رخ می دهد، گرگهایی فروخفته اند که در یک دهه گذشته در اختلاس و ارتشاء و سوء استفاده از بیت المال، حتی از پول داروی بیماران لاعلاج هم نگذشتند. اگر نبود تمهیدات فرمانداری چه بسا در همان فرودگاه حادثه شیراز و علی مطهری را به بار می آوردند.
چه نیکو فرمودند حضرت صادق ع که (بدبخت ترین فرد اوست که آخرتش را بخاطر دنیای دیگران برباد می دهد).
حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد، به تاسی از آیه شریفه ((فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتعبون احسنه)) حمایت خود   هرگونه اجتماع دارای مجوز قانونی اعلام نموده و هرنوع حرکت خشونت آمیز را که به هرشکل مانع آزادی بیان باشد، شدیدا محکوم نموده و خواستار پیگیری مجدانه استاندار ،شورای تامین،و دستگاه قضایی استان جهت برخورد با آمران و عاملان این برخورد شنیع و به دور از شان مردمان این خطه میباشد.

“در سیاه چادر های ایل ما صداقت و بی ریایی هویدا بود!
در کلبه های محقر دیار ما رونق اگر نبود، صفا، مهمان  بود!”
حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2015/11/30 - 09:11|شناسه خبر: 19262 701 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه