امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۴:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وزارت کشور در انتخابات پیش رو بی طرف خواهد بود

حسنی رسانه ها را قسمت اعظم در برگزاری انتخابات دانست و اضافه کرد: رسانه ها در بحث انتخابات اخبار مربوط به انتخابات را آن گونه که هست منعکس کنند چرا که جابجایی یک حرف و منتشر کردن اخبار ناصحیح باعث به وجود آمدن بحران در جامعه خواهد شد

راه ملت:  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت بی طرفی و عدم جانبداری از نامزد و جریانی خاص رویکرد اصلی وزارت کشور در انتخابات پیش رو است.

جلیل حسنی در جلسه شورای اداری در دهدشت با اشاره به انتخابات پیش رو خواستار هماهنگی و همگرایی همه مسئولان اجرایی در امر انتخابات شد.

وی انتخابات را حق مردم دانست و خواستار مشارکت حداکثری همه مردم جهت برگزاری انتخاباتی سالم در استان شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر حضور در انتخابات کامل نباشد با مشکلات متعددی روبه رو خواهیم شد.

حسنی اظهار کرد: ستاد انتخابات استان از ۲۸ اردیبهشت آغاز به کار و اعضای آن مشخص شدند و سعی داریم بستر را برای انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان ها و روستاها فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به برخی ندانم کاری ها که باعث تنش و ناامنی در سطح حوزه های انتخاباتی می شود آموزش هایی برای عوامل اجرایی در دستور کار قرار داده ایم.

حسنی ادامه داد: در همین راستا اقدام به چندین همایش منطقه ای با حضور فرماندارن و بخشداران کردیم و متناسب با شرایط استان و نوع نگرش آموزش اعضای ستاد را در دستور کار قرار دادیم و با حضور در تمامی شهرستان ها تک تک مفاد و تبصره های مربوط به انتخابات را تبیین کردیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر توانستیم انسجام را در بین دستگاههای دولتی ایجاد کنیم می توانیم تضمین دهی یک انتخابات خوب با کمترین انحراف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مختص فرماندار و بخشدار و وزات کشور نیست بلکه انتخابات مربوط به کلیت نظام و آحاد مردم است، بیان کرد: تثبیت، پایداری، هم گرایی و امنیت و آرامش نظام ما منوط به مشارکت مردم در امر انتخابات است.

حسنی عنوان کرد: در جامعه ای که مشارکت مردم بر اساس میل و رغبت باشد تداوم امنیتی وجود خواهد داشت و آنجه تاثیر اساسی و امنیت را آسان تر می کند مشارکت و همگرایی مردم در انتخابات است.

وی گفت: اگر دوستدار نظام و خواهان امنیتی پایدار هستیم راهی جزء مشارکت جدی در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نداریم.

حسنی با توجه به محدودیت اعتباری خواستار حمایت شورای اداری شهرستانها در امر انتخابات شد.

وی داشتن هدف مشترک را یکی از اهرم های اساسی عوامل اجرایی در انتخابات عنوان کرد.

حسنی رسانه ها را قسمت اعظم در برگزاری انتخابات دانست و اضافه کرد: رسانه ها در بحث انتخابات اخبار مربوط به انتخابات را آن گونه که هست منعکس کنند چرا که جابجایی یک حرف و منتشر کردن اخبار ناصحیح باعث به وجود آمدن بحران در جامعه خواهد شد.

منبع: پانا

منتشر شده در :2015/12/01 - 02:12|شناسه خبر: 19285 736 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه