امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۳:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت به مجمع اساتید

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت طی بیانیه‌ای از تخریب دانشجویان انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد توسط بیانیه‌های هتاکانه و سکوت برخی نهادها در این خصوص انتقاد کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت طی بیانیه‌ای از تخریب دانشجویان انقلابی در کهگیلویه و بویراحمد توسط بیانیه‌های هتاکانه و سکوت برخی نهادها در این خصوص انتقاد کرد.

ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، بدعت جدیدی از بیانیه‌نویسی آن هم به نام استاد دانشگاه و درسطحی بسیار پایین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت که دارای اساتیدی فرهیخته و متدین و عالم می‌باشد، شاهد بودیم که پیرامون لغو یک سخنرانی در دانشگاه آزاد یاسوج، بدون بررسی دقیق و استادانه‌ی موضوع و صرفا براساس پیش داوری‌های یک طرفه و بیانیه‌های احزاب سیاسی مشخص در استان و ادبیات سایت‌های ضدانقلاب خارجی، کس یا کسانی قطعاً محدود به نام مجمع سیاسی اسلامی اساتید دانشگاه دهدشت قلم فرسایی کردند که مایه تعجب و تأثر و تأمل است.

ما ضمن محکومیت هرنوع افراطی‌گری و ورود احزاب و سیاسیون به دانشگاه و اظهار همدردی با دانشجویان خواهر و برادری که به جرم «شعار مرگ بر فتنه گر» یا در دانشگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یا در خیابان‌های شهر یاسوج و هنوز هم تهدید می‌شوند و فریادرسی ندارند، اعلام می‌کنیم که:

فتنه و فتنه گری و ورود فتنه گران به دانشگاه خط قرمز ماست و مدیران و مجریان؛ قانون‌ها و چارچوب های مشخص نظام را در این خصوص رعایت نمایند.

از مدیران دانشگاه و نهاد‌های امنیتی و قضایی به جد درخواست می‌شود با ضاربان و هتاکان پیدا و پنهان به خواهران دانشجوی دانشگاه برخوردهای لازم در اسرع وقت به عمل آید و جلوی این همه بیانیه‌نویسی احزاب و گروه‌ها و افراد مغرض را در تخریب دانشجویان انقلابی و ارزشی بگیرند.

کسی که عنوان مقدس و با ارزش استاد دانشگاه را به یدک می‌کشد نباید براساس قضاوت های ژورنالیستی و عوامانه بیانیه رسمی بدهد . انتظار از استاد دانشگاه بسیار فراتر از این قبیل ادبیات عوام فریبانه و بچگانه است. بهتر این بود اگر اساتید عزیز ارشادی داشتند بعد از اظهار نظر مراجع ذیصلاح و شفاف شدن موضوع بیان می شد و آنگاه با ادبیاتی استادانه، همگان را موعظه می کردند و یا در این شرایط از دانشجویان صدمه دیده خصوصا خواهردانشجویی که مورد ضرب وشتم مدعیان فرهنگ وسیاست قرار گرفته دلجویی و همگان را به وحدت دانشگاهی فرا می خواندند.

خلاصه آنچه تحت عنوان بیانیه از جانب اساتید دانشگاه آزاد دهدشت آمده است هرگز در شأن، منزلت و اهلیت اساتید فرهیخته این دانشگاه نبود و بسیار متاثر شدیم که بیانیه و ادبیات بکار رفته در آن عین همان ادبیاتی بود که دیگر احزاب سیاسی استان همگام با سایت‌های خارجی علیه دانشجویان ارزشی و انقلابی در این چند روز بکارگرفته بودند.

والسلام

بسیج داشجویی دانشگاه آزاد واحد دهدشت

منتشر شده در :2015/12/03 - 12:12|شناسه خبر: 19364 713 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه