امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۹:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پاسخ بسیج خواهران دانشگاه آزاد یاسوج به «یزدانی» و حزب کارگزاران

زیرسئوال بردن مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد خود عین بی‌قانونی و طغیان علیه قانون و خشونت و قانون گریزی است، حال چگونه نگران مجوزی هستید که همین مدیریت استانی باید تایید کند.

بعد از انتشار متن «قاسم یزدانی» و بیانیه حزب کارگزاران استان در خصوص اتفاقات دانشگاه آزاد یاسوج در رسانه های استان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج واحد خواهران به این مطالب واکنش نشان دادند.

به مدعیان فرهنگ و سیاستان بفرمایید تا ابتدا وزن خود در دانشگاه را ببینند و بسنجند و بعد مهمان فتنه گر دعوت کنند.

اگر به احترام ایام جواب ندهیم نزدیکان نادان و دوستان سیاسیتان خواهند گفت که جوابی نداشتند و از طرفی چون معلم هستید به احترام مقام معلمی‌تان مواردی را که طرح کردید جواب می‌دهیم و گرنه این چند روز عقده‌گشایی‌های زیادی علیه دانشجویان ارزشی در رسانه‌ها منتشر شده که ارزش جواب دادن ندارد.

حال به اقتضای حال چند نکته:

از باز شدن باب گفتگو ابراز خوشحالی کردید، ما همیشه اهل گفتگو بودیم و منطق و این شما هستید که همیشه با فرار به جلو منتقدین را افراطی، تندرو، خشونت طلب، دلواپس و … می‌خوانید و می‌رانید، اما سوگمندانه باید گفت که قواعد گفتگوی برادرانه و دلسوزانه در استان دچار کاستی و نابسامانی شده است و علت آن هتک حرمت و حدناشناسی و خودمحوری و چنگ یازیدن به ریسمان پوسیده فتنه‌گرانی چون «آذر منصوری» است که ورود و خروجش به دانشگاه آزادیاسوج را سایت بی بی سی تنظیم می کند، همان دانشگاهی که دوام و قوامش به شهریه‌ای است که حاصل دستان پینه بسته‌ی پدران ماست و اگر اعاده حیثیت دخترشان را نبینند و نشنوند دیگر حاضر نخواهند بود فرزندانشان را به چنین مکانی بفرستند.

– از قلم معلمی‌تان دراین یادداشت که نسبت به قبلی وجهه بهتری دارد سپاسگزاریم و از واژه‌های تهمت‌زا کمتر استفاده کردید هرچند که «برایتان نوشتن، ایمانتان به یغما رفته، تصور ا زبسیج و …» نوع دیگری از این روحیه و رویکرد برچسب زنی جماعت شماست. به عنوان جماعتی خواهر خدمتتان عرض می‌کنیم ما مدت‌هاست از دست و زبان، گفتار و رفتار دوستان شما در دانشگاه امنیت نداریم و اسامی ما در رسانه‌ها موجود است تضمین امنیت بدهید تا اسامی منتشر شود و شبهه شما اگر رفع شدنی باشد رفع شود.

-فقط اندکی از صحبت ما متوجه یادداشت شما بود، حرف ما با شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که به جد دنبال مطالبات و اعاده حیثیت برای خواهرمان خواهیم بود و منتظر اقدام هستیم

– ایمان ما به یغما نرفته اگر باورهای دیروز شما جابجا شده باید مشکل خودتان را بررسی نمایید. البته اذعان خوبی است و برای ما هم عبرت آموز است که حرف رزمنده دیروز با همان دشمن مشترکی که ازش نام می‌برید یکی است.

– ما منکر جبهه رفتن جنابعالی نیستیم. اما سئوال ما این است که سربند «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَه»  شما کجا رفته است. «میزان حال فعلی افراد است». دعوای ما و شما امروز بر سر فتنه‌گری است که همین دیروز گفته اسلام مربوطه به ۱۴۰۰ سال پیش است و این شمایید که فتنه‌گری و فتنه‌گران را عین حقیقت می‌دانید و به خواهران بسیجی‌تان که ادعای آن را دارید کوچکترین شانی قائل نیستید و از اعتراض جمع کثیری از دانشجویان این دیار به یک سخنران فتنه گر چنان به ستوه آمده اید که النگوی شکسته همان خواهر دانشجویتان را در زیر کتک کاری دوستانتان به چاقوی مدرن تشبیه کرده‌اید.

به مدعیان فرهنگ و سیاستان بفرمایید تا ابتدا وزن خود در دانشگاه را ببینند و بسنجند و بعد مهمان فتنه گر دعوت کنند. شاخصی را امام راحل بیان کردند که ملاک عمل ماست و آن اینکه هرگاه دشمنان از شما تمجید کردند بدانید که عیب اساسی به کارتان وارد است و اگر دشمنان از دست شما عصبانی شدند در درستی کارتان شک نکنید. حال وجه مشترک مواضع و عصبانیت جنابعالی و فرماندار شهرستان و دوستانتان را با سایت‌های بیگانه و حتی منافقین چگونه تفسیر و تبیین و توجیه می شود. طبیعی است تا آبشخور حرف شما و دوستان محدودتان با سایت های بی بی سی، منافقین، من وتو و کلمه و … یکی باشد و در میان دیارخودتان سیر نکنید تصورتان از بسیج همانی باشد که منافقین برای تان دیکته می کنند. منطق بسیج تواضع و برادری و مهربانی و مدارا است و تاکنون هم چنین بوده و در این فتنه خودساخته در دانشگاه هم اگر خویشتنداری و مدیریت بسیجیان نبود، رفتارشنیع مدعیان فرهنگ و سیاست در حرمت شکنی، حادثه‌ها می‌آفرید، که نه دانشگاه و نه فرمانداری که از سر لجاجت اصرار به برگزاری مجدد سخنرانی در دانشگاه داشت، قادر به فیصله دادن آن نبود. این را از شاهدان عینی و منطقی و منصف همفکرتان در دانشگاه بپرسید نه از یادداشت نویسان روزمزد و تیتررسانه های خارجی. کسیکه این همه گرد وخاک به پاکرده و اصرار دارد که در بیمارستان بماند خود بهتر می‌داند دست به چه عمل شنیعی زده است. خوب بدانید هرگاه منافقین به بسیج لفظ مهربانی دادند روز مرگ بسیج است که زهی خیا باطل. ما دعوی حق کرده ایم شما که توصیه می‌فرمایید که کسی خودش را حق نداند چگونه برای جماعتی تکلیف شرعی و قانونی و حدود و ثغور مشخص می‌نمایید.

اینکه هی دم از مجوز می‌زنید نشان دهید، مجوز را فقط دو نفر در دانشگاه امضا کردند که خودشان اذعان دارند که نمی‌شناختند و یکی از این دوتا به دیگری ظاهراً اعتماد کرده است.

زیرسئوال بردن مدیریت کلان استان کهگیلویه و بویراحمد خود عین بی‌قانونی و طغیان علیه قانون و خشونت و قانون گریزی است، حال چگونه نگران مجوزی هستید که همین مدیریت استانی باید تایید کند. مدیریت کلان استان در بسیاری از مسایل منطقی و مدبرانه و عاقلانه بوده، اگرچه انتقاداتی هم وجود دارد. خیلی ذوق نکنید سخنرانی خانم منصوری در دانشگاه اصفهان نبوده، بلکه دانشگاه صنعتی اصفهان و در جمع همان چندنفری است که شما در تصویر آوردید.

دعوت کننده در آن دانشگاه حداقل چند نفری دانشجو را برای آمدن به سالن یا همراه داشت و یا قانع کرده بود ولی دوستان شما جمعا ۴ نفر بودند که همراهش بودند و نمی دانم می‌خواستند برای کی سخنران بیاورند.

نکته این جاست که سخنران محبوب شما در همان صحبت محدود گفته قوانین اسلام مربوط به ۱۴۰۰سال پیش است و باید مدل کانادا را پیاده کنیم. اگر شما تشنه فراگیری این فراز بودید حال بردارید و در سایت خود تیترش کنید تا …

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج – واحد خواهران

منتشر شده در :2015/12/03 - 01:12|شناسه خبر: 19379 1229 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه