امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۲:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بصورت آزمایشی

کارخانه آجر دهدشت فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع تولید آزمایشی اولین خط تولید این پروژه گفت: بهره‌برداری از خط دوم تولید نیز با توجه به اتمام عملیات ساختمانی و تکمیل کلیه واحدهای تولیدی مرتبط پس از نصب کوره دوم آغاز می‌شود

راه ملت: به نقل از فارس، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید آزمایشی در یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانجات آجر کشور  با عنوان نماسازان مروارید کهگیلویه کلید خورد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شروع تولید در چنین طرح عظیم صنعتی تمام خستگی‌ها را از تن بیرون می‌کند، افزود: پس از چندین سال تلاش مجموعه مدیریت استان، نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی، همکاری بانک عامل و همت سرمایه‌گذار این طرح مراحل تولید آزمایشی این واحد عظیم صنعتی آغاز شد.
وی اظهار داشت: پروژه بزرگ تولید آجر و سفال شرکت نماسازان مروارید در دیماه سال ۸۸ با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهکیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع با سرمایه‌گذاری ارزی به مبلغ ۱۰ میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ریالی به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال شروع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع تولید آزمایشی اولین خط تولید این پروژه گفت: بهره‌برداری از خط دوم تولید نیز با توجه به اتمام عملیات ساختمانی و تکمیل کلیه واحدهای تولیدی مرتبط پس از نصب کوره دوم آغاز می‌شود.

دیودیده اضافه کرد: ماشین‌آلات خط تولید این پروژه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا در کشورهای ایتالیا، آلمان، چین و ایران ساخته شده است، که عمده این ماشین‌آلات در خط تولید نصب و آماده بهره‌برداری است.
وی عنوان کرد: این کارخانه آجر یکی از بزرگترین پروژه‌های استان و جنوب کشور محسوب می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم سهم عمده‌ای در اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان کهگیلویه و همچنین توسعه استان ایفا خواهد کرد.

 

منتشر شده در :2015/12/05 - 05:12|شناسه خبر: 19561 924 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه