امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۰:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

برخی کامنت‌ها در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای منافع این استان نیست

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی کامنت‌ها در رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای منافع این استان نیست

سردار غلامعباس غلامزاده عصر امروز در نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، اظهار کرد: جایگاه رسانه و اطلاع‌رسانی و خبر بر کسی پوشیده نیست و جایگاه آن بسیار خطیر است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اطلاع‌رسانی رسانه‌ها به منظور آگاهی‌بخشی عموم جامعه است که همه باید رسانه‌ها را در این راه کمک کنیم.

وی رسانه‌ها را زبان گویای مردم در بیان واقعیت‌ها دانست و گفت: انتشار اخبار وظیفه ذاتی رسانه‌ها است و مردم از آن‌ها انتظار این کار را دارند اما باید رعایت بایدها و نبایدها را داشته باشیم.

غلامزاده با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه رسانه‌ها تصریح کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب جز واقعیت و درستی چیزی نباید گفته شود.

وی ارجحیت منافع استان کهگیلویه و بویراحمد بر منافع سیاسی و جناحی را وظیفه رسانه‌ها دانست و گفت: یکی دیگر از وظایف رسانه‌ها پیوند میان مردم و مسئولان است.

فرمانده ارشد انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: پیشنهاد ما در نیروی انتظامی این است که در انتشار اخبار رعایت همه جوانب شود و هیچ‌گاه کیفیت و صحت خبر فدای سرعت نشود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در استان اعتبار و جایگاه خود را بالا ببرند، تصریح کرد: همین موجب می‌شود که منافع استان حفظ و جایگاه مطبوعات ارتقاء بخشیده شود.

غلامزاده با تاکید بر اینکه یک اطلاع‌رسانی نسنجیده ممکن است کل زحمت رسانه را به هدر دهد، گفت: همچنین آبروی افراد در طول سالیان به دست می‌آید که نباید با یک خبر نسنجیده آبرویی زیر سوال برود.

وی از رصد کامل اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس فتا خبر داد و گفت: برخی کامنت‌ها هیچ کمکی به حفظ منافع استان نمی‌کند لذا باید کامنت‌ها را در راستای آبروی افراد و منافع استان مدیریت کرد.

 

منتشر شده در :2015/12/07 - 09:12|شناسه خبر: 19622 625 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه