امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۴:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

بیش از ۵۰ درصد شعب رأی در کهگیلویه و بویراحمد سیار است/ انتخابات الکترونیکی تنها در چند شهر استان

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخابات در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار نمی‌شود و تنها در چند شهر از جمله مرکز استان این امر صورت می‌گیرد

راه ملت: مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۷ درصد شعب اخذ رأی در استان سیار و ۴۷ درصد ثابت است.

جلیل حسنی با بیان اینکه شرکت در انتخابات بلوغ سیاسی افراد جامعه است، افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم متدین کهگیلویه و بویراحمد همواره با شرکت حداکثری در انتخابات بلوغ سیاسی خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: بی‌شک و تردید مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش‌رو باز هم با خلق حماسه حضور در صف نخست وفاداری به انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل قرار می‌گیرند.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند برگزاری انتخابات پیش‌رو در این استان گفت: تعداد مشخص و آمار قطعی شعب اخذ رأی در استان بعد از تشکیل هیئت‌های اجرایی مشخص می‌شود،

حسنی عنوان کرد: با این حال  امسال برای برگزاری انتخابات حدود ۸۵۰ شعبه در سراسر استان پیش‌بینی شده که پس از مشخص شدن هیئت‌های اجرایی امکان افزایش شعب وجود دارد.

وی یادآور شد: از تعداد ۸۵۰ شعب رأی ۵۷ درصد سیار و ۴۷ نیز ثابت پیش‌بینی شده است.

حسنی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود برخی مراسم‌های انتخاباتی زودهنگام در سطح استان و برگزاری انتخابات الکترونیکی گفت: تبلیغاتی که نمود عینی نداشته باشد از جمله مراسم‌ها و جشن‌ها که به صورت دسته‌جمعی برگزار می‌شود تابلوی تبلیغاتی ندارد.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتخابات در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد الکترونیکی برگزار نمی‌شود و تنها در چند شهر از جمله مرکز استان این امر صورت می‌گیرد./فارس

 

منتشر شده در :2015/12/08 - 08:12|شناسه خبر: 19691 628 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه