امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۲:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین مالکیت کارخانه سیمان مارگون شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین مالکیت این کارخانه شد و افزود: اینکه کارخانه در محدوده شهرستان بویراحمد است و یا در محدوده شهرستان دنا به مشکلی جدی تبدیل شده که بنا به گفته مسئولان ثبت اسناد و املاک سند مالکیت این کارخانه باید در محدوده شهرستان بویراحمد صادر شود

راه ملت: سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست کارگروه رفع موانع تولید گفت: هدف دولت از طرح قانون رفع موانع تولید حل مشکلات بخش صنعت و بازگشت‌های کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی تعطیلی و نیمه تعطیل به چرخه تولید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی استان دچار مشکلات فراوانی بودند که با طرح این مشکلات این واحدها برطرف شد، افزود: کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید استان دارند و ما نهایت همکاری را برای فعال بودن کارخانه‌ها و واحدها صنعتی انجام می‌دهیم.

وی در ادامه سخنان خود کارخانه سیمان مارگون را ظرفیت خوبی برای اشتغال و تولید در استان خواند وبا بیان اینکه این کارخانه در رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد نقش دارد، گفت: با تلاش‌های انجام شده تمام تاسیسات، ماشین‌‌آلات و عملیات این کارخانه انجام شده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نبود آب و مشکلات مالکیتی در زمین این کارخانه را دو مشکل اساسی این کارخانه دانست و بر رفع این مشکلات توسط واحدهای مربوطه تأکید کرد.

خادمی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین شرکت آب‌منطقه‌ای متعهد شدند که آب مورد نیاز این کارخانه را تأمین کنند که شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به تعهد خود موظف است تا اردیبهشت ماه سال ۹۵ آب این کارخانه را تأمین کنند، ضمن اینکه خود شرکت در حال حفر چاه برای رسیدن به آب است که پیدا شدن آب غیرممکن به نظر می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین مالکیت این کارخانه شد و افزود: اینکه کارخانه در محدوده شهرستان بویراحمد است و یا در محدوده شهرستان دنا به مشکلی جدی تبدیل شده که بنا به گفته مسئولان ثبت اسناد و املاک سند مالکیت این کارخانه باید در محدوده شهرستان بویراحمد صادر شود.

وی در ادامه افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک موظف است ظرف سه هفته آینده سند مالکیت زمین کارخانه سیمان را به‌نام منابع طبیعی استان صادر کند و منابع طبیعی باید در مدت یک هفته سند را به‌نام کارخانه سیمان صادر کند، همچنین مشکلات معادن این کارخانه توسط منابع طبیعی پیگیری و حل شود./فارس

 

منتشر شده در :2015/12/09 - 05:12|شناسه خبر: 19754 752 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه