امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۹:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه خبر داد:

اهداء جهیزیه به۱۰۰نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کهگیلویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از اهداءجهیزیه به ۱۰۰نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

امراله فروزنده در گفتگو با خبرنگار راه ملت گفت: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های اصولی کمیته امداد است که به خاطر کمک به خانواده های مددجویان به جهت رفع قسمتی از مشکلات مالی ازدواج فرزندانشان در حال انجام است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه افزود: در همین راستا به۱۰۰نفر از نو عروسانی که مراحل ثبت نام آنها انجام گرفته بود، جهیزیه اهداءگردید.

 وی خاطر نشان کرد: به منظور تحکیم در بنیان خانواده و سلامت زوجین، شرکت در کلاس های مشاوره و آموزش – انجام آزمایشات ژنتیک و مواد مخدر امری ضروری است و این مهم با جدیت انجام خواهد پذیرفت.

فروزنده بیان داشت: اهداء جهیزیه فقط به نوعروسانی که شرایط دریافت جهیزیه را پس از انجام مراحل فوق داشته باشند  تعلق خواهد گرفت.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه در خصوص اهداء هدیه به دامادهای تحت حمایت گفت: به فرزندان پسر مددجویان تحت حمایت که دارای شرایط دریافت جهیزیه برابر قانون باشد در صورت داشتن اعتبار لازم مبلغ ۵میلیون ریال بعنوان هدیه به دامادکمک بلاعوض خواهد شد.

وی گفت : مبلغ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت ازدواج اول ۲۰میلیون ریال و به عروس های که ازدواج مجدد انجام می دهند ۱۵میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:کل مبلغ جهیزیه اهدائی به ۱۰۰نوعروس، دو میلیارد ریال بوده است.

منتشر شده در :2015/12/13 - 04:12|شناسه خبر: 19930 805 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه