امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۴:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه مطرح کرد:

۲۰۲ شعبه اخذ رای در کهگیلویه دایر می شود

فرماندار کهگیلویه با اشاره به آمادگی فنی شهرستان در برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: پیش بینی می شود ۲۰۲شعبه اخذ رای برای این امر در نظر گرفته شود.

به گزارش راه ملت، علی پوزش ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مردم، خود برگزاری انتخابات را برعهده دارند، اظهار کرد: هیئت های اجرایی و نظارت از بطن جامعه انتخاب می شوند و خود آنها وظیفه اجرا و نظارت را برعهده دارند.

فرماندار کهگیلویه گفت: دولت تدبیر و امید نیز با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم می داند. چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

پوزش با بیان اینکه ۲۰۲ شعبه برای جمع‌آوری آرای مردم در هفتم اسفند پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: ۸۹ شعبه ثابت و ۱۱۳شعبه سیار در چهار بخش مرکزی، دیشموک، چاروسا و سوق در نظر گرفته شده است.

فرماندار کهگیلویه یادآورشد: ۳۴ شعبه در بخش چاروسا، ۲۴ شعبه در سوق، ۳۷ شعبه در دیشموک و ۱۰۹ شعبه در بخش مرکزی آرای انتخابات پیش‌رو را جمع‌ آوری خواهد کرد.

پوزش ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در حماسه هفتم اسفندماه، بیان داشت: مسئولان موظف به حفاظت از رای مردم بوده و رعایت آن را همانند حق الناس ارزشمند تلقی کنند تا مردم بتوانند با اعتماد کامل در انتخابات شرکت کنند.

منتشر شده در :2015/12/13 - 05:12|شناسه خبر: 19933 632 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه