امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۹:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دعوت از امثال منصوری هزینه از بیت‌المال برای عوامل فتنه است

عضو ستاد امر به معروف کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر آذر منصوری یکی از عناصر فتنه به این استان، گفت: بیت‌المال متعلق به مردم است، نباید آن را برای عوامل فتنه هزینه کرد.

سید عبدالصفا نجاتی عصر امروز در نخستین روز از دوره آموزشی طلایه‌داران معروف اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از بزرگترین واجبات دینی بوده و بر همه واجب است جهت احیای آن در جامعه اقدام کنند.

معاون تشکل‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که ترویج و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد مردم است، افزود: نهادینه کردن این وظیفه مهم تنها بر عهده دستگاه‌های دولتی نبوده بلکه همه مردم باید به این امر توجه داشته و جهت احیای آن در جامعه پای کار بیایند.

وی دین اسلام را دینی مردمی و اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: همه در این جامعه مسئولیت اجتماعی داشته و در حفظ سلامتی جامعه مسئول هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی و دینی همه باید از منکراتی که باعث صدمه و ضربه زدن به بدنه جامعه می‌شود، جلوگیری کنند.

نجاتی؛ امر به معروف و نهی از منکر را دفاع از پاکی‌ها و نیکی‌ها و ستیز با پلیدی‌ها عنوان و تصریح کرد: این امر شامل همه موضوعات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و دولتی است.

معاون تشکل‌های مردمی کهگلویه و بویراحمد هدف اصلی طرح طلایه‌داران معروف را نهادینه کردن این امر در جامعه بیان کرد و افزود: اعضای طرح باید خود عامل به معروف باشند و در اجرای آن کوشا و ثابت قدم عمل کنند.

وی در ادامه به بیت‌المال و اعتبارات دستگاه‌های دولتی اشاره و یادآور شد: اعتباراتی که به این دستگاه‌ها تعلق می‌گیرد باید جهت رفع نیازها و مشکلات مردم هزینه شود.

این مسئول به دعوت آذر منصوری توسط دستگاه‌های اجرایی اشاره و گفت: بیت‌المال متعلق به مردم بوده و نباید برای عوامل فتنه هزینه شود.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود به شبکه‌های مجازی موجود اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در تلاش است از طریق این شبکه‌ها میان مردم به خصوص جوانان نفوذ کرده و حیا، ارزش، باور و هنجارهای ما را از بین برده و خانواده‌ها را به نابودی بکشاند.

وی گفت: ورود دنیای مجازی به خانواده‌های ما همان جنگ نرمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و یکی از مهم‌ترین و کاراترین راه مبارزه با آن احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

نجاتی در پایان با تاکید بر حفظ حرمت افراد توسط آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: باید توجه داشت که جهت امر به معروف یا نهی از منکر همواره آرامش خود را حفظ کرده و با دلایل قانع کننده و درست شخص خاطی را توجیه و متوجه اشتباه کرد.

 

منتشر شده در :2015/12/15 - 06:12|شناسه خبر: 20018 582 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه