امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۴:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قربانی بعدی حامیان فتنه در یاسوج چه کسی است؟

پس از کتک کاری سومین دانشجوی منتقد به برنامه آذر منصوری، طی سه هفته اخیر، این سؤال مطرح می شود که قربانی داعش صفتی حامیان فتنه در یاسوج کدام دانشجو خواهد بود.

سید مسعود پرهیزگاری:

هشتم آذر دانشگاه یاسوج با حضور آذری که محکوم دادگاه بود، آذر فتنه ای به جان دانشگاه آزاد یاسوج انداخت که بی تدبیری مسئولان این دانشگاه در آغاز و تداوم این فتنه بی تأثیر نبوده و نیست.
ضرب و شتم و هتک حرمت دانشجوی دختر!
یکی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد یاسوج که به دلیل چندین بار انتقاد در برنامه های مختلف دانشگاه، توسط عده ای از چماق به دستان تهدید به کتک کاری و هتک حرمت شده بود، در برنامه هشتم آذر این دانشگاه در حالی که می خواست به جایگاه رفته و انتقاد خود را از این مکان به گوش دانشجویان برساند، روی پله های جایگاه و پشت پرده ای که از چشم دانشجویان مخفی بود، توسط عده ای از این چماقداران مورد ضرب و شتم قرار می گیرد و به پایین پله ها پرتاب می شود؛ به طوری که دانشجویان حاضر در سالن برای کمک به او به سمت پرده ها رفته اند که از سوی مجریان و دعوت کنندگان محکوم فتنه، به کتک کاری آذر منصوری محکوم شدند، چیزی که خود منصوری آن را منکر شد.

 

 تئوریزه شدن داعش در اندیشه حامیان فتنه!
ضرب و شتم دانشجوی دختر، اما پایان ماجرا نبود و انگار داعش صفتی در عمل و اندیشه این چماق داران حامیان فتنه، تئوریزه شده است.
چند ساعت بعد از اتمام برنامه و رسانه ای شدن آن از دو زاویه رسانه های ضد انقلاب و برخی از فریب خوردگان داخلی و رسانه هایی که به دنبال اطلاع رسانی شفاف بوده اند، چهره داعشانه این افراد مجددا رو شده و شبانه با صورت های پوشیده دانشجوی دیگری را که در برنامه از گروه منتقدین به آذر منصوری بود، مورد ضرب و شتم قرار داده و فرار کردند.

 

تهدید دانشجوی دختر به اسید پاشی!
چندی پس از ضرب و شتم دوم، دانشجوی دختر مضروب به اسید پاشی و هتک حرمت تهدید شد.
تهدیدکنندگان با پیام های مختلف سعی در ترساندن این دانشجو کردند تا به هر طریقی زهر چشمی از وی و انتقادهایش در دانشگاه آزاد گرفته باشند.

 

سومین حمله چماقداران به مخالفان فکری!
در حالی که شعار زنده باد مخالف من، از زبانشان نمی افتد و گوش فلک را با این شعار کر کرده اند، با صورت هایی پوشیده، خانه یکی دیگر از دانشجویان منتقد را شناسایی کرده و در کوچه پس کوچه های منتهی به خانه، او را مورد ضرب و شتم قرار داده و از ورود به برنامه ها و اظهار نظر در دانشگاه بر حذر می دارند.

 

از بی تدبیری مسئولان دانشگاه تا کوتاهی شورای تأمین
مسئولان دانشگاه آزاد یاسوج با بی تدبیری مجوز ورود یکی از محکومین دادگاه های انقلاب به دانشگاه را صادر کرده و با وجود حاشیه ساز بودن این محکوم فتنه در استان های دیگر، اجازه دادند تا به دانشگاه بیاید و به حاشیه سازی هایش ادامه دهد.
شاهد ماجرا درج فوری خبر کذب کتک کاری آذر منصوری در یاسوج، در سایت های ضد انقلاب و بیگانه قبل از اتمام برنامه است؛ سایت هایی که هیچ کدام از دانشجویان نمی توانند به این سرعت با آنها ارتباط برقرار کرده و به آنها خط دهند!
شورای تأمین استان نیز که باید تأمین کننده امنیت شهر باشد، هر چند به این برنامه مجوز نداد؛ اما حواشی ایجاد شده بعد از برنامه و سرایت آن به سطح شهر را مدیریت نکرده و مانع تداوم داعش صفتی چماقداران نشد.
نه تنها این شوار در این خصوص کوتاهی کرد؛ بلکه مانع ورود فرماندار بویر احمد که عضو شورای مرکزی یکی از احزاب سیاسی استان است، نیز نشده اند.
فرمانداری که به جای تلاش برای آرامش فضا، به دانشگاه ورود پیدا کرده و از مسئولان دانشگاهی می خواهد که برنامه باید برگزار شود.
مسئولی که مسئول شورای تأمین شهر بوده و مسئولیت حفظ آرامش شهر را بر عهده دارد!

 

شاخ چماق داران را بشکنید
حال با گذشت بیش از سه هفته از این ماجر، هنوز کینه آن در دل عده ای چماق داران حامیان فتنه وجود دارد و به شناسایی دانشجویان منتقد و مکان یابی خانه آنها می پردازند تا به هر طریقی زهر چشمی از آنها گرفته باشند.
در صورت عدم ورود جدی مسئولان انتظامی، قضایی و امنیتی به این ماجرا و شکستن شاخ و ریشه این فتنه در یاسوج، دانشجویان احساس امنیت نمی کنند و فضای دانشگاه به سمت مورد نظر چماق به دستان پیش می رود و از سوی دیگر این مشروعیت غیر مستقیم برای این چماق داران صادر می شود که به حذف فیزیکی مخالفانشان بپردازند.
امیدواریم با تدبیر مسئولان امر، قبل از اینکه دانشجوی دیگری قربانی این دگراندیشی شود، دست به کار شده و عاملان این سه حادثه را شناسایی کنند.

 

منتشر شده در :2015/12/17 - 03:12|شناسه خبر: 20085 654 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه