امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۰:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای اداری دیشموک:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در دیشموک مشخص شدند

در نشستی که با حضور امام جمعه دیشموک، قاضی دادگاه عمومی دیشموک، روحانیون و معتمدین در سالن اجتماعات بخشداری اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند

راه ملت: به نقل از فارس، صالح دادی‌نژاد عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک اظهار کرد: انتخابات یک سپرده‌گذاری است که انسان با هر رأی که به صندوق می‌اندازد، باعث حفظ انقلاب اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی خواهد شد.

رئیس شورای اداری دیشموک در ادامه گفت: اعضای هیئت اجرایی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در دیشموک مشخص شدند.

وی در ادامه گفت: در نشستی که با حضور امام جمعه دیشموک، قاضی دادگاه عمومی دیشموک، روحانیون و معتمدین در سالن اجتماعات بخشداری اعضای هیئت اجرایی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: ۸ نفر به عنوان هیئت اجرایی انتخابات پس از رأی‌گیری در این نشست انتخاب و مشخص شدند.

وی در ادامه افزود: علی نریمانی، قاسم جعفری، سیدغلامحسن درسته، زادعلی حمیدنژاد، سید فخرالدین موسوی، نقدعلی پروز، علی توحیدی و محمد صادقی به عنوان هیئت اجرایی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری مشخص شدند.

دادی‌نژاد متذکر شد: برگزاری انتخابات سالم وظیفه همه ما مسئولان است که ما از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد و برگزاری انتخابات به گفته مقام معظم رهبری یک نوع سپرده‌گذاری است که انسان با انداختن هر رأی در صندوق انتخابات یک سپرده‌گذاری برای خود بر جای می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۷ شعبه ثابت و سیار جهت برگزاری انتخابات در منطقه دیشموک در نظر گرفته شده است.

 

منتشر شده در :2015/12/17 - 10:12|شناسه خبر: 20102 617 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه