امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۵:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

غلامرضا تاجگردون در جمع مردم بویراحمد گرمسیر

قطعاً هیچ‌کس به من رأی نمی‌دهد تا من بر صندلی مجلس بنشینم و دعوا کنم و به کسی توهین کنم/مگر می شود غلامرضا تاجگردون ولایت فقیه را قبول نداشته باشد؟

راه ملت: به نقل از آوای جنوب، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم حوزه بویراحمدگرمسیر و همچنین مردم باشت از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد. نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم حوزه بویراحمد گرمسیر و […]

راه ملت: به نقل از آوای جنوب، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم حوزه بویراحمدگرمسیر و همچنین مردم باشت از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم حوزه بویراحمد گرمسیر و همچنین مردم باشت از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد و مشکلات آن‌ها را موردبررسی قرارداد.

غلامرضا تاجگردون در جمع مردم بویراحمد گرمسیر بابیان اینکه شرایط کنونی میهن اسلامی ما موجبات سربلندی ایران و آیندگان می‌باشد اظهار داشت: امروز این پیشرفت و افتخار با هدایت رهبری و راهنمایی‌های ایشان صورت گرفته است و نمی‌توانیم به راحتی از این پیروزی بزرگ عبور کنیم.

تاجگردون با اشاره به حضورش در کمیسیون برجام و نقش این کمیسیون در آینده فرزندان این دیار و برطرف کردن مشکلات کشور همراه با عزت و سربلندی در مقابل کشورهای غربی گفت: اگر تدبیر را بتوانیم بر سیاست بکار ببریم می‌توانیم در برابر دشمنانمان بیاستیم و جامعه را روبه‌جلو ببریم.

تاجگردون افزود: امروز دشمنان ایران منتظر این هستند که بگوییم ما پشیمان هستیم اما ایران سربلند، هیچ‌گاه سر تعظیم و ناامیدی به پایین نیاورد و پشیمان نیز نیستیم چراکه امروز مسیر عراق به کربلا بر روی تمام پایه‌ها تصاویر رهبری ایران می‌باشد و این نشانه پیروزی شیعه و انقلاب اسلامی است.

کاندیدای آینده مجلس شورای اسلامی گچساران با ذکر این نکته که چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب باید با وحدت و همدلی در جامعه باعث عزت ایران اسلامی شوند افزود: امروزه ما به دنیا و آن‌هایی که خانه‌ی خدا و آبروی اسلام را در دست گرفتند نشان دادیم که ما مدیر و مدبر هستیم و ذلت را نخواسته‌ایم و با وحدت وهمدلی راه رسوخ فتنه غرب را بسته‌ایم.

من نمی‌گویم که همه باید طرفدار من باشند

تاجگردون افزود: امروزه باهمت و تلاش بزرگان شرایطی را به پا کرده‌ایم که شاید به زبان ساده بیاید اما امروز این احساس را به وجود آورده‌ایم که بویراحمدی، قشقایی، باوی و تمامی طوایفی که در حوزه انتخابی من قرار دارند نسبت به وکیلشان احساس غربت نداشته باشند.

وی ادامه داد: من نمی‌گویم که همه باید طرفدار من باشند و چنین انتظاری هم ندارم چراکه چنین انتظاری یک انتظار واهی است.

تاجگردون تصریح کرد: نگاه قوم و نگاه به اقوام و اینکه بتوانیم قوم‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهیم و اینکه من به قومم افتخار کنم این قوم‌گرایی نیست و باید اقوام در کنار هم زندگی کنند.

وی بابیان اینکه برخی دوستان می‌گویند تاجگردون نشست‌های قومی و قبیله‌ای برگزار می‌کند اظهار داشت: به نظر شما این نشست‌هایی که اقوام را در کنار هم قرار بدهیم بهتر است یا اینکه به تک‌تک خانه‌ها برویم و قرآن در دست بگیریم و آن‌ها را قسم بدهیم.

نماینده مردم گچساران و باشت و کاندید آینده این دو شهرستان تأکید کرد: من به عنوان فردی هستم که می‌توانم حاشیه‌ها را کنار بگذارم و اقوام را در کنار هم قرار بدهم.

ایشان از ایران به عنوان یک سرزمینی بزرگ و با تمدن و با اقوام و فرهنگ‌های مختلف یادکرد و افزود: در کشور ما اقوام مختلفی در کنار هم زندگی می‌کنند و همین اقوام و قوم‌ها باعث افتخار ما هستند و ما باید با قراردادن تمام اقوام در کنار یکدیگر برای پیشرفت و توسعه و آبادانی گام برداریم و در راه پیشرفت هم باید بحث‌های سیاسی و قومی کنار گذاشته شود تا بتوانیم کاری سازنده انجام دهیم.

تاجگردون بابیان اینکه مردم گچساران وباشت به من رأی می‌دهند تا به عنوان وکیلشان از حق‌وحقوق آن‌ها دفاع کنم و باعث همدلی و پیشرفت این دو شهرستان باشم گفت: قطعاً هیچ‌کس به من رأی نمی‌دهد تا من بر صندلی مجلس بنشینم و دعوا کنم و به کسی توهین کنم چراکه انتظار مردم این است که عملکرد نماینده آن‌ها باعث رشد و بالندگی و افتخار و عزت آن‌ها باشد.

وی گفت: این روزها می‌گویند فضای شهرستان یک فضای انتخاباتی شده است اگر مسئولین، فرمانداری، شورای نگهبان، وزارت کشور و تمامی مسئولین چنین احساسی دارند من از تمام آن‌ها عذر می‌خواهم و به آن‌ها می‌گویم من وکیل مردم هستم و بر اساس قانون و حکم شرع وظیفه دارم اگر موکلینم مرا احضار کردند به دعوت آن‌ها لبیک بگویم و به آن‌ها باید پاسخگو باشم.

تاجگردون ادامه داد: آیا من می‌توانم قرآن در دست بگیرم و به خانه‌های مردم بروم اما در نشست‌های همدلی و هم‌زبانی اقوام مختلف منطقه رودرروی هم با مردم هستم و بر اساس قانون و حکم شرع وظیفه دارم اگر موکلینم مرا احضار کردند به دعوت آن‌ها لبیک بگویم و به آن‌ها باید پاسخگو باشم و امروز مفتخر هستم که ایل بزرگ بویراحمد گرمسیر به من اعتماد کردند و لباس رزمشان را به تن من کردند.

در منطقه دیل تنها ده درصد مردم به من رأی داده‌اند

تاجگردون گفت: این مایه ننگ من و تمامی شما است که بگوییم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و بدتر از آ ن این است که بگوییم شهرستان گچساران در محرومیت به سر می‌برد اما امروز به شما برادرانم می‌گویم ما باید در کنار هم کارکنیم تا بتوانیم به آبادانی برسیم.

رئیس فراکسیون زاگرس نشینان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در انتخابات قبل در منطقه دیل تنها ده درصد مردم به من رأی داده‌اند گفت مگر من می‌توانم از مردم دیل چشم‌پوشی کنم و به دیل کمک نکنم، اما من می‌گویم چُرام هم از آ ن ما است و با جاده باباکلان وچرام و بویراحمد گرمسیر نگاهمان به تمام استان یکسان است.

من امروز به دوستانم می‌گویم؛ بزرگ کردن نقطه‌ضعف‌ها هیچ مشکلی را رفع نمی‌کند و هیچ‌کس هم معصوم نیست. مگر تاجگردون معصوم است ما قرار است با خوبی‌ها و داشته‌هایمان زندگی کنیم نه با نداشته هایمان؛ ما باید به امید به فردایی بهتر در کنار هم با همدلی به قله‌های آبادانی دیارمان برسیم.

رییس فراکسیون زاگرس نشینان ادامه داد: به مسئولیت استانی تذکر می‌دهم نگذارید به بهانه صحبت‌های عده‌ای که این روزها می‌گویند تاج گردون برای تبلیغات بر پروژه‌هایش نظارت می‌کند، نگذارند فضای انتخابات جلوی موتور حرکت و پیشرفت را بگیرد و به مسئولین هشدار می‌دهم کاری نکنید فضای انتخابات مانع خدمت کردن به مردم شود و خدمت را تعطیل نکنید مردم دیگر خودشان با چشمانشان و دید باز خدمت را می‌بینند.

چرا با ذهن‌های مردم بازی می‌کنید؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از کسانی که این روزها می‌گویند تاجگردون وزیرها و مسئولین دولتی را برای کارهای تبلیغاتی و انتخاباتی می‌آورد گفت: چرا با ذهن‌های مردم بازی می‌کنید مگر در سه سال گذشته که مسئولین آمدند هم‌زمان انتخابات بود شما فکرمی کنید این خدمت کردن از کجا می‌آید.
در فضای مجازی می‌گویند من سهامدار فلان شرکت و عضو هیئت‌مدیره و چند درصد سهام فلان شرکت را دارم بابا دروغ ننویسید زندگی و خانواده من مشخص است و مردم هم من و خانواده‌ام را می‌شناسند.

تاجگردون ادامه داد؛ امروز در مقابل شما به روح تمام مقدسات عالم قسم می‌خورم غلامرضا تاجگردون چه در خواب و چه در بیداری به جز انجام وظایف نمایندگی‌اش به هیچ‌چیز دیگری فکر هم نکرده‌ام و به آن‌هایی که امروز چنین صحبت‌هایی در مورد من می‌کنند می‌گویم مردم دیگر به حرف شما گوش نمی‌دهند.

مگر می شود غلامرضا تاجگردون ولایت فقیه را قبول نداشته باشد؟

نماینده اصلاح‌طلب گچساران و باشت گفت: عده‌ای امروز می‌گویند تاج گردون ضد ولایت است و رد صلاحیت می‌شود من امروز در جمع شما به آن‌ها می‌گویم مگر می‌شود تاجگردون ضد ولایت‌فقیه باشد، خود شما هم می‌دانید که چنین چیزی نمی‌شود.

وی افزود: عده‌ای می‌گویند تاج گردون رد صلاحیت می‌شود به آن‌ها می‌گویم سعی کنید روی ارزش و باورهای مردم را خط‌خطی نکنید و بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند. من که می‌توانم از فضای تبلیغات تلویزیونی استفاده کنم حداقل این چیزهای را به من نچسبانید.

تاجگردون در پایان گفت: ایل بزرگ بویراحمد گرمسیری بدانید مسیری را که انتخاب کرده‌اید یک مسیر درست است، همین‌که بدانید یک حسودانی نمی‌خواهند شما خوب زندگی کنید و پیشرفت کنید و امیدوارم بتوانم کاری کنم که در برابر خداوند شرمنده شما نشوم و این قول را به شما می‌دهم با کمک شما این منطقه را احیا خواهیم کرد.

روستای آرو:
IMG_9895 IMG_9903  IMG_9883 IMG_9879 IMG_9873 IMG_9843 IMG_9940 IMG_9954 IMG_9963 IMG_9982  IMG_9834

IMG_9824 IMG_0044 IMG_0021

روستای ملک آباد باشت:

IMG_0068 IMG_0083 IMG_0088 IMG_0095 IMG_0098 IMG_0103 IMG_0137 IMG_0174 IMG_0203

منتشر شده در :2015/12/19 - 12:12|شناسه خبر: 20142 1325 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه