امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۸:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویراحمد

رسانه ها زمینه مشارکت خوب و فاخر مردم را در انتخابات فراهم کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه رسانه‌ها فضای جامعه را در انتخابات ملتهب نکنند، گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود فضای مشارکتی پرشوری ایجاد کنند

راه ملت: سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حساسیت بسیار بالای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: رسانه‌ها به مانند دیگر ارگان‌ها وظایفی در پرشور برگزار کردن انتخابات دارند.

خادمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در نظام مردم‌سالار که نوعی جدید از حکومت در دنیا است، اساس حکومت بر نظر و رای مردم حاکم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه خوشبختانه در استان رسانه معاند نداریم و تاکنون رسانه‌های استان در راستای توسعه و پیشرفت استان گام برداشته‌اند، گفت: امیدواریم در این امتحان بزرگ که چشم تمام جهان به ایران دوخته همچون سنوات گذشته انتخاباتی پر شور داشته باشیم.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید زمینه مشارکت آگاهانه را برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم کنند، گفت: رسانه‌ها سعی کنند که فضای جامعه را ملتهب نکنند و زمینه را برای مشارکت پرشور مردم فراهم نمایند.

خادمی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها برای مشارکت مردم و انتخاب گزینه مناسب، یاری‌گر مردم و جامعه باشند، گفت: با توجه به اینکه رسانه‌های استان دلسوز نظام، کشور و استان هستند انتظار می‌رود زمینه را برای انتخاب نماینده خوب و فاخر فراهم کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: رسانه‌ها نقش پر رنگی در تمامی عرصه‌ها دارند و انتظار می‌رود اخلاق رسانه‌ای را حفظ کنند و در خصوص قضاوت دیگران آبروی افراد را حفظ کنند؛ مبادا خدای ناکرده رسانه‌ها کسی را تخریب و یا حقی را سلب کنند.

خادمی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌توانند در انتخاب گزینه اصلح موثر واقع شوند، ادامه داد: انتخابات خوب انتخاباتی است که با مشارکت بالای مردم همراه باشد یعنی آنچه مردم می‌خواهند اتفاق بیفتد.

خادمی بیان داشت: روسای ادارات در اطمینان‌بخشی به مردم در برگزاری انتخابات سالم حرکت کنند و جلب اعتماد از اهداف و برنامه‌های مسئولان و مدیران باشد.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2015/12/22 - 02:12|شناسه خبر: 20474 605 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه