امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۸:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت دکتر علی مژدهی پور به مناسبت درگذشت مهندس محمد ابراهیم اسکندری

دکتر علی مژدهی پور رئیس سابق تعزیرات حکومتی کشور و نامزد انتخابات حوزه بهبهان و آغاجاری در پیغامی که یک نسخه از آن برای راه ملت ارسال شده است درگذشت معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد “مهندس محمد ابراهیم اسکندری” را تسلیت گفتند

راه ملت: دکتر علی مژدهی پور رئیس سابق تعزیرات حکومتی کشور و نامزد انتخابات حوزه بهبهان و آغاجاری در پیغامی که یک نسخه از آن برای راه ملت ارسال شده است درگذشت معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد “مهندس محمد ابراهیم اسکندری” را تسلیت گفتند.

متن پیغام دکتر علی مژدهی پور به شرح ذیل می باشد:

 

الذین اذا اصابتهم المصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
اکنون که با تقدیر و مشیت الهی روح برادر عزیز مان مرحوم اسکندری پس از تحمل رنج بیماری به سوی پروردگار خویش به پرواز درآمده مصیبت فقدانش نه تنها خانواده های محترم اسکندری و بستگان را داغدار نموده بلکه مردم فهیم استان را به سوگ نشانده .
بدون شک تلاشهای صادقانه و ارزنده ایشان در راستای خدمت بی منت به مردم عزیز استان در اذهان عمومی این دیار به یادگار باقی خواهد ماند.
اینجانب به نوبه خود این مصیبت جانکاه را به مردم عزیز و بالاخص خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از حی لایزال غفران الهی برای آمرزش روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی در پناه الطاف پروردگار حکیم برای خانواده و بستگان مسالت دارم.
علی مژدهی
چهارم دی ماه یکهزارو سیصدو نودو چهار

منتشر شده در :2015/12/25 - 05:12|شناسه خبر: 20851 1396 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه