امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اسفند ماه سال جاری

مسابقات استانی دوچرخه سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

راه ملت: به نقل از فارس، مژگان داوری با اشاره به تعطیل شدن هیئت دوچرخه‌سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر، اظهار کرد: این هیئت اکنون به مدت سه ماه است که مجددا راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه […]

راه ملت: به نقل از فارس، مژگان داوری با اشاره به تعطیل شدن هیئت دوچرخه‌سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد طی چند سال اخیر، اظهار کرد: این هیئت اکنون به مدت سه ماه است که مجددا راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزش مهم‌ترین عامل در سلامتی افراد است، افزود: دوچرخه‌سواری تنها ورزشی است که جهت ترمیم و تسکین دردهای مفصلی و رباطی توصیه می‌شود.

وی ورزش دوچرخه‌سواری را برای بانوان بسیار مفید دانست و اذعان کرد: با توجه به اینکه بانوان بیشتر در معرض دردهای مفصلی و رباطی بوده و از آن رنج می‌برند انجام این ورزش به آنها توصیه می‌شود.

این مسئول از برگزاری مسابقات استانی دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در اسفند ماه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: افراد برگزیده جهت شرکت در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی می‌شوند.

داوری یادآور شد: مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری بانوان در اوایل سال آینده در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرار است دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در استان برگزار شود، افزود: این هیئت در نظر دارد مربیان برجسته کشوری را جهت شناسایی و معرفی مکان‌های کوهستانی مناسب جهت دوچرخه‌سواری به استان دعوت کند.

وی نبود دوچرخه و پیست اختصاصی دوچرخه‌سواری را از مهم‌ترین مشکلات این ورزش عنوان کرد و افزود: بانوان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌های خوبی در این زمینه دارند ولی گاهی کمبود امکانات باعث می‌شود دلسرد شده و از پیشرفت در این رشته باز بمانند.

داوری ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، از مسئولان خواست جهت توسعه و پیشرفت ورزش دوچرخه‌سواری بانوان استان نسبت به رفع مشکلات این ورزش همکاری و توجه بیشتری داشته باشند.

منتشر شده در :2015/12/27 - 03:12|شناسه خبر: 21115 549 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه