امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۱:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انصراف سید رضا گنجی پور از حضور در انتخابات کهگیلویه بزرگ+متن بیانه

اینجانب چالش پیش روی جریان اصلاح‌طلبی را در شرایط کنونی، بخش‌بندی این جریان به دو بخش و یا محدود کردن تعریف آن به اشکال هندسی همچون مثلث می‌دانم که پیامد حتمی آن مخدوش شدن بستر اجماع و انحراف از اهداف متعالی اصلاح طلبانه خواهد بود.

به گزارش راه ملت :سید رضا گنجی پور یکی از نامزد اصلاح طلب انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ در پیامی انصراف خود را از این دوره انتخابات مجلس اعلام کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا
در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پس از ماهها اصرار فراوان و دعوت کم‌سابقه جمع کثیری از هموطنان و فرهنگیان عزیز، سرانجام تسلیم خواسته ایشان شده و در دیار تاریخی کهگیلویه بزرگ وارد صحنه انتخابات شدم. ضمن درک اهمیت این رسالت خطیر با توجه به مسئولیت اینجانب در مؤسسه دانشگاهی غیرانتفاعی به علت عدم وجود زمان کافی برای تطبیق شرایط شغلی با قانون انتخابات، بدین‌وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره اعلام می‌دارم. بدیهی است انصراف اینجانب به معنای کنار کشیدن از مسئولیت اجتماعی – سیاسی در برابر مردم شریف و قدرشناس نبوده و همچنان در راستای خط و مشی سیاسی گذشته به عنوان یک عضو فعال اصلاح‌طلب در جهت احیای کهگیلویه بزرگ و تقویت جریان اصلاح طلبی کوشا می‌باشم.
اینجانب چالش پیش روی جریان اصلاح‌طلبی را در شرایط کنونی، بخش‌بندی این جریان به دو بخش و یا محدود کردن تعریف آن به اشکال هندسی همچون مثلث می‌دانم که پیامد حتمی آن مخدوش شدن بستر اجماع و انحراف از اهداف متعالی اصلاح طلبانه خواهد بود. بی‌تردید اولی‌ترین طریق پیروزی در انتخابات پیش‌رو را گرد آمدن زیر بیرق اجماع ، همدلی و پرهیز از هرگونه قوم گرایی و البته قرار گرفتن در حلقه گسترده اصلاحات و به‌کارگیری تدبیر و سعه‌صدر می دانم.
از محضر همه دوستان و اقشار مختلف مردم بصیر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ که با انگیزه ارائه خدمت و با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، خواهان حضور اینجانب در عرصه انتخابات بوده و صادقانه اصرار بر این کار داشته‌اند پوزش می طلبم.
سید‌رضا گنجی‌پور
۹دیماه۱۳۹۴

منتشر شده در :2015/12/30 - 04:12|شناسه خبر: 21193 1310 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه