امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج

تحریم‌های جدیدی آمریکا علیه ایران عهدشکنی و نقض برجام است

حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به توطئه جدید آمریکا برای غارت اموال بلوکه شده ایران اسلامی افزود: این امر بیانگر این است که آمریکا هرگز از دشمنی با ملت ایران اسلامی دست برنمی‌دارد

امام جمعه یاسوج گفت: تحریم‌های جدیدی که آمریکا علیه ایران اسلامی وضع کرده عهدشکنی و نقض برجام است.

راه ملت: به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدعلی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با اشاره به توطئه جدید آمریکا برای غارت اموال بلوکه شده ایران اسلامی افزود: این امر بیانگر این است که آمریکا هرگز از دشمنی با ملت ایران اسلامی دست برنمی‌دارد.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: نباید جنایت‌های این شیطان بزرگ علیه ایران اسلامی از بین رود و شعار “مرگ بر آمریکا” نباید فراموش شود.

حسینی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه امسال تصریح کرد: مردم به افراد اصلح، دلسوز، متعهد و متخصص که دغدغه خدمت دارند رأی دهند.

وی با بیان این‌که در رای دادن از تعصبات قومی و قبیله‌ای پرهیز شود، ادامه داد: بر اساس معیار و ملاک، نماینده‌ای اصلح برای خود انتخاب کنند.

امام جمعه یاسوج ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و عیسی مسیح(ع) عنوان کرد: شیعه و سنی اشتراکات زیادی از جمله قبله، قرآن و پیامبر (ص) با هم دارند بنابراین باید با هم متحد باشند.

حسینی اظهارکرد: اگر مسلمانان با هم متحد نشوند دشمنان از اختلافات و تفرقه آنها سوءاستفاده می‌کنند. یکی از راه‌هایی که وجود دارد تا مسلمانان مورد ستم دشمنان نباشند ایجاد وحدت و برادری و همبستگی است و در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده است.

وی با اشاره به هفته سوادآموزی تاکید کرد: دین اسلام بر علم آموزی تأکید دارد، به همین خاطر امام خمینی(ره) برای ریشه کن کردن بیسوادی در کشور، فرمان تشکیل سوادآموزی را صادر کرد. اقدامات مهمی برای ریشه کن کردن بیسوادی در کشور انجام شده است، بنابراین افراد بیسواد برای باسواد شدن از این فرصت استفاده کنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی توطئه‌ای که بوسیله دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی طراحی و اجرا شد را با بصیرت در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ خنثی کردند. در ۹ دی ماه ملت ایران اسلامی نقشه شوم دشمنان را خنثی کردند و حماسه آفریدند.

منتشر شده در :2016/01/01 - 03:01|شناسه خبر: 21287 616 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه