امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۲:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت در پی شهادت آیت الله شیخ نمر

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور دهدشت در خصوص اعدام شیخ نمر بیانیه‌ای صادر کرد.

راه ملت :دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ پیام نور دهدشت در خصوص اعدام شیخ نمر بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم االله الرحمن ارحیم

به این سبب بر بنی اسرائیل لازم و مقرّر کردیم که هر کس انسانی را جز برای حق ، قصاص یا بدون آنکه فسادی در زمین کرده باشد ، بکشد ، چنان است که همه انسان ها را کشته ، و هر کس انسانی را از مرگ برهاند و زنده بدارد ، گویی همه انسان ها را زنده داشته است. و یقیناً پیامبران دلایل روشنی برای بنی اسرائیل آوردند ، سپس بسیاری از آنان بعد از آن در روی زمین به [ تجاوز از حدود حقّ و فساد و ] زیاده روی برخاستند. مائده۳۲

شهادت آیت الله نمر رهبر شیعیان عربستان موجب تاثر و تاسف هر انسان آزاده ای در جهان می باشد.بار دیگر در قرن بیست و یکم تفکر قرون وسطایی وهابیت پست تفتیش عقاید می کنند و عالمی را فقط بخاطر بیان و مواضع به حقش به شهادت می رسانند.دل هر انسان دردمند و آزاده ای بخاطر این وحشی گری به درد خواهد آمد.حاکمان سفاک عربستان با وحشیگری تمام بخاطر ترس ازموج اعتراضات بیداری اسلامی این کار غلط را انجام دادند حال آنکه شهادت آیت الله نمر آتش اعتراضات مردم را بیش از پیش خواهد کرد و قطعا خون این شهید و یارانش به ثمر خواهد نشست و حاکمیت صعودی صهیونستی از بین خواهد رفت چون پیروزی اهل حق از وعده های حتمی الهی است وتحقق آن انکار ناپذیر به شمار میرود

اما شهادت این عالم بزرگ بار دیگر نشان داده است که سازمان های به اصطلاح حقوق بشری فرمایشی عمل می کنند و تصمیم گیرنده این سازمانها کشورهای مستکبری هستند که از این اقدامات حمایت می کنند. کشورهایی دم از حقوق بشر می زنند که موجب نا امنی سوریه، جنوب لبنان ،فلسطین و عراق و.. شدند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور دهدشت ضمن محکومیت این اقدام ناپسند حاکمان وحشی صعودی و هم پیمانان مستکبر و صهیونیست شان اعلام می کنیم موج بیداری اسلامی پویاتر از قبل برای نابودی تفکر وهابیت و همچنین استکبار ادامه خواهد داشت و ان شاء الله موجب آزاد شدن همه مردم بیگناه و مسلمانان در سرتاسر جهان خواهد شد.

از دولت محترم و دستگاه دیپلماسی کشورمان هم می خواهیم از ظرفیت کشورهای مسلمان و جنبش غیر متعهدها برای محکومیت قاطع این کار غلط اقدام کنند.

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت

منتشر شده در :2016/01/02 - 06:01|شناسه خبر: 21331 756 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه