امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۹:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بیانیه بسیج دانشگاه آزاد واحد دهدشت در پی شهادت شیخ نمر

در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت به همراه بسیج اساتید این دانشگاه بیانیه ای صادر کردند

راه ملت: در پی شهادت شیخ نمر باقر النمر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت به همراه بسیج اساتید این دانشگاه بیانیه ای صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
ولا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون

چه بسیار خونها در محیط هایی ریخته می شود که چون فقط جنبه خونریزی دارد، اثرش مرعوبیت مردم است. اثرش این است که از نیروی مردم و ملت می کاهد و نفس ها بیشتر در سینه ها حبس می شود. اما شهادت هایی در دنیا هست که مردم را به جوش و خروش وا میدارد و به دنبال خود روشنایی و صفایی برای اجتماع به ارمغان می آورد که به تبع آن جامعه بیدار و بیدارتر می گردد ، همانند شهادت شهیدانی که به پیروی از سرور آزادگان جهان حسین بن علی (ع) در طول سالیان متمادی جامعه را بیدار کرده و درخت اسلام راستین را آبیاری نموده اند.

شهادت رهبر شیعیان عربستان آیت الله نمر مهر تاییدی است بر این واقعیت تلخ که افراطی گری و داعش صفتی و کینه پراکنی برخواسته از وهابیت پلید، بر حاکمیت رژیم سعودی تسلط کامل دارد و این اقدام آنان تکمیل کننده توطئه صهیونیست ها برای ایجاد تفرقه درمیان مسلمانان و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است.

بی شک اعدام شهید آیت الله نمر باقر النمر توسط رژیمی که تروریست پرور و دست نشانده ی قدرت های سلطه جوست نوعی انتحار استراتژیک و تسویه حساب سیاسی و مذهبی می باشد که این روزها مانند آنرا در منطقه غرب آسیا و برخی کشورهای آفریقایی شاهد هستیم و همچنان مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و مدافعان آزادی درمقابل این جنایات سکوت می کنند و با وقاحت تمام چهره زشت رژیم های خونخوار منطقه را بزک می کنند.

همانگونه که غرب در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می کند، سکوت این مدعیان در مقابل جنایات رژیم آل سعود مورد تعجب ما نیست و به خوبی می دانیم که نظام سعودی ساخته و پرداخته غرب است و آنها زمانی که بحث حقوق بشر را مطرح می کنند هدفشان هیمنه و تسلط بر جهان است و نه حقوق بشر واقعی و انسانی.

شهادت این عالم مظلوم مومن و وارسته در بین اهل تسنن و شیعیان و همه کسانی که برای انسانیت ارزش قائلند محکوم قطعی است. بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت ضمن محکومیت این اقدام و تسلیت به مسلمانان اعلام می دارد از هر قطره خون شهید آیت الله نمر صدها بلکه هزاران جوان شیعه حق طلب در منطقه بوجود خواهد آمد و راه شهید نمر پر صلابت تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.
والسلام
بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت

منتشر شده در :2016/01/03 - 10:01|شناسه خبر: 21380 746 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه