امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۵:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای کنسرت موسیقی خیریه «یه شب مهتاب» در یاسوج

کنسرت موسیقی خیریه «یه شب مهتاب» جهت کمک به کودکان سرطانی در تالار هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

راه ملت: به همت دفتر انجمن موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد کنسرت موسیقی خیریه «یه شب مهتاب» شب گذشته(۱۸ دی) جهت کمک به کودکان سرطانی در تالار هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

سید همت هاشمی، مسئول دفتر انجمن موسیقی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: با توجه به فعالیت ۱۲ساله انجمن موسیقی در سطح استان این سومین کنسرت خیریه است که در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک کنسرت خیریه سال ۸۲ برای معلولان ذهنی برگزار و پس از آن کنسرت موسیقی دیگری در سال های ۹۱ توسط گروه های بومی محلی برگزار شد، افزود: این سومین کنسرت موسیقی خیریه با عنوان «یه شب مهتاب» بوده که با هدف کمک به کودکان سرطانی اجرا می شود و با استقبال خوب هنر دوستان مواجه شده است.

هاشمی عنوان کرد: افرادی که این کنسرت را اجرا می کنند به جهت گرامی داشت یادمان فرهاد مهراد از هنرمندان مطرح کشور که ترانه های ماندگاری را از خود به جای گذاشته و از طرفی بهانه ای برای کمک به بیماران سرطانی است.

این مسئول هنری اظهار داشت: گروه موسیقی بومی محلی استان با هنرمندی احسان حیدری از هنرمندان شاخص و خاص موسیقی استان و با همکاری محمد آیین و مهبد بیضائی این کنسرت را اجرا می کنند.

مسئول دفتر انجمن موسیقی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد، کنسرت هایی جهت حمایت از خانواده های بی سرپرست، کودکان کار، بیماران، معلولان ذهنی و آسیب های اجتماعی موجود در جامعه برگزار شود.

وی عنوان کرد: این برنامه با همکاری دفتر موسیقی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ اسلامی استان کهگیلویه و بو یراحمد و انجمن موسیقی این استان اجرا می شود.

هاشمی گفت: کمک های جمع آوری شده در این کنسرت به حسابی مشخص واریز و توسط سازمان بهزیستی برای درمان بیماران سرطانی هزینه می شود./شبستان

منتشر شده در :2016/01/09 - 09:01|شناسه خبر: 21626 650 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه