امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۱:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با برخی تالیفات سردار عدل هاشمی آشنا شوید

هاشمی علاوه بر مدیریت طرح های ملی فنی و عمرانی در دوران مدیریتی خود،تألیفات متعددی در حوزه های فرهنگی و فنی تدوین و به چاپ رسانده است.وی علاوه بر اینکه تعهد و معنویت را با کار عجین نمود در دوران مدیرتی خود الگوی مدیریتی موفقی را ارائه داد

راه ملت: هاشمی علاوه بر مدیریت طرح های ملی فنی و عمرانی در دوران مدیریتی خود،تألیفات متعددی در حوزه های فرهنگی و فنی تدوین و به چاپ رسانده است.وی علاوه بر اینکه تعهد و معنویت را با کار عجین نمود در دوران مدیرتی خود الگوی مدیریتی موفقی را ارائه داد.

در زیر به برخی کتبهای مهم که حاصل سالیان متمادی کارتجربی و عملیاتی “عدل هاشمی” می باشد و توسط وی به چاپ رسیده است اشاره می شود:

۱- کتاب گفتارهای معنوی /مؤلف عدل هاشمی

۱۷۷۱

این کتاب که با موضوعات بسیار مهمی ازجمله مدیران و اخلاق حرفه ای-مدیریت در اسلام و مدیریت و جنبه های اخلاقی در سال ۱۳۹۱ به چاپ رسیده است در برگیرنده نکات مدیریتی و اخلاقی و رفتار سازمانی بسیار مهمی است.

۲- خطوط انتقال (نفت،گاز،پتروشیمی)

۲۵۳۵

این کتاب یکی از ارزشمندترین کتبهای نوشته شده در مباحث خطوط انتقال در کشور می باشد،کتاب خطوط انتقال که حاصل کار عملیاتی و تجربی نویسنده است، شامل مباحثی از جمله شبکه گذاری گاز طبیعی-انتقال نفت خام-انتقال گاز و مباحث مهم دیگری از جمله طراحی مسیر،احداث مسیر و حفر کانال،جوشکاری،رادیوگرافی،عملیات تست هیدرواستاتیک،لانچر و رسیور و سایرمباحث تکمیلی در ارتباط با خطوط لوله می باشد.

۳-اخلاق و مدیریت اسلامی:

۳۴۲۹

این کتاب در برگیرنده نکات رفتاری مدیران و اخلاق اسلامی در محیط کار است که همواره در آن به کرامت کارگران تاکید شده است.

۴- H.S.E خطوط انتقال (بهداشت،ایمنی و محیط زیست خطوط انتقال)

۴۳۲۷

باتوجه به اهمیت نکات ایمنی در محیط کار این کتاب شامل سه مبحث مهم ایمنی،بهداشت و محیط زیست می باشد که در آن استاندارهای محیط کار در ایران و جهان مطرح و توضیح داده شده است.

۵- خطوط انتقال آب:

۵۲۴۹

باتوجه به اینکه مبحث خطوط انتقال آب جدای از خطوط انتقال دیگر می باشد،این کتب بصورت تخصصی مباحث خطوط انتقال آب که با سدها و رودخانه ها و سایر منابع تامین کننده سروکار دارد را در بر می گیرد.

منتشر شده در :2016/01/11 - 03:01|شناسه خبر: 21669 1364 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه