امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۱۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اینجا صحبت از یک دعوت است

جهانبخش آمده است تا ارزش وجودی قدرت انتخاب مردم را گوشزد کند و بگوید که هوشیار باش هر رای تو به نماینده میلیاردها دلار ارزش دارد… که یک امضای نماینده ات تمام مناسبات اقتصادی را زیرو رو می کند

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت،(سید حسن جوادی)

با رصد آخرین آرایشهای سیاسی بعد از اعلام تایید صلاحیت ها درحوزه کهگیلویه بزرگ به خوبی مشخص است که اصلاح طلبان که با استراتژی اجماع و ثبت نام فله ای نیروها و هواداران خودکه بعضا مطمئن بودن تایید هم نمی شوند در کارزار انتخابات حاضر شده بودند، درشوک بزرگی بسر می برند و با رایزنی و فشار و هجمه به شورای نگهبان قانون اساسی در انتظار تایید صلاحیت نیروهای خود هستند. آقایان علیزاده آرند، نریمان ، جوانمردی ، کشاورز و…هرکدام تلاش دارند تا درفقدان چهرهای سرشناس جریان اصلاحات، نظر بزرگان و لیدرهای اصلی این جریان را به خود جلب کنند اما از ۱۱ نفر اصلاح طلب تایید شده تاکنون هیچ کدام نتوانسته اند رضایت دو طیف عمده اصلاحات کهگیلویه رابدست آورند. اما در سوی دیگر بخشی از اصولگرایان بعد از برگزاری فراخوان و تشکیل شورای حکمیت نامزد نهایی را سید مسعود دانشی اعلام کردند که با اعتراض سایر نامزدها از ساز و کار تعیین حکم ،امتیازات و… مواجهه شد. البته رد صلاحیت عدل هاشمی پور نامزد شاخص بخش دیگری از اصولگریان هم امیدهای آنان را برای پیروزی کمرنگ کرده است، هرچند مصطفی تقوی و سید مسعود دانشی و سلیمان ابید فضا را به نفع خود می بینند و قصد دارند آرام آرام  خود رابه صف مدعیان برسانند، اما آمدن یا نیامدن موحد همچنان این اردودگاه را با شک و تردیدهای جدی مواجه کرده است.. اما در این میانه نامزد جوان ، خوشفکر و عدالتخواه کهگیلویه بزرگ با آرامش و تدبیر مشغول رایزنی و صحبت با تودهای مردم است. محمد جهانبخش بخشدار سابق شیراز و دبیر جریان عدالتخواه استان با تیم برنامه ریزی وکارشناسی قوی متشکل از دانشجویان ، اساتید ونخبگان جوان دانشگاهی و با شعار عبور از فضای دو قطبی کاذب چپ و راست راه مفاهمه مستقیم با توده های مردم را در پیش گرفته است.

وی درگیری دو اسلام ، اسلام ناب و اسلام آمریکایی، درگیری دو تلقی از اسلام و انقلاب اسلامی را به عنوان دو قطبی حقیقی جامعه امروز ما بامردمش درمیان می گذارد .. آنجا که یک نگاه به علت فرو رفتن در اشرافیت به مرور زمان به این باور رسیده است که می توان در کاخ فرمانیه روی آخرین مدل مبل ها لم داد و روضه ی حسین(ع) عدالتخواه را هم خالصانه!!! برپا کرد و با ماشین آخرین مدل فاصله ی منزل تا محیط کار را طی کرد و در مصاحبه ی مطبوعاتی هم از خط امام و انقلاب و اقتصاد مقاومتی گفت، در حالی که از سرتا پای وجود خودش و سخت افزار منزلشان مملو از کالاهای لوکس غربیست و این یک اسلام و انقلاب است… نگاه دیگر نگاه منظومه وار و هندسی به انقلاب واسلام است، یعنی اجزای یک منظومه ی گفتمانی همه در یک مسیر و برای یک هدف و با وحدت فکری نقش خود را ایفا می کند در این نگاه نمی شود از انقلاب دم بزنی و در مقابل فقر ، فساد وناعدالتی ها ، علم مصلحت را بلند کنی، در این نگاه اگر از انقلاب و ولایت دم بزنی باید در سطح متوسط مردم زندگی کنی و زندگی مجلل معنا ندارد. درگیری حقیقی درگیری توده ها با مرفهین بی درد ذی نفوذ درقدرت و سیاست است. جدال حقیقی جدال منادیان عدالت خواهی به عنوان موجودیت و هویت جمهوری اسلامی و مروجان ذبح عدالت پای منافع و مصلحت های عده ای خاص است. اینجا خبری از تمنای رای در ۲ نیمه شب با ابرام وتلقین اجباری نیست.

اینجا صحبت از یک دعوت است….اینجا ارزش رای تو به اندازه ی یک وعده ی شام یا چند سیم کارت نیست…جهانبخش آمده است تا ارزش وجودی قدرت انتخاب مردم را گوشزد کند و بگوید که هوشیار باش هر رای تو به نماینده میلیاردها دلار ارزش دارد… که یک امضای نماینده ات تمام مناسبات اقتصادی را زیرو رو می کند… وی پای درد دل مردم خسته از فضای سیاست زده شهر و دیارش نشسته است.. جهانبخش طلبه حوزه معصومیه شهرمقدس قم است.. اودوقطبی اصیل را برطبق صحیفه امام (ره) دو قطبی فقر و غنا و مستضعف مظلوم و مستکبر ظالم می داند.. و اکنون برای لبیک گفتن به ندای رهبری که همانا عمومی کردن فرهنگ عدالتخواهی است با وجود مشکلات و تنگناهای مختلف رو در رو و بی واسطه خود به سراغ مردم می رود. .. و آنان را دعوت به انتخاب اصلح وافزایش کیفیت انتخاب و محور قراردان شعارهای اصیل انقلاب ازجمله عدالتخواهی استکبارستیزی می نماید.

منتشر شده در :2016/01/23 - 09:01|شناسه خبر: 22029 712 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه